Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ideetje] Zelf een desktopcharger maken

Pagina: 1
Acties:

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-11 17:45
Ik heb een Siemens c35i telefoon met 2 accu's.

Nu heb ik wat op internet gesnuffeld naar de desktopcharger. Vindt het alleen een beetje belachelijk om er een hoop geld voor te betalen. Nu ben ik van plan er zelf 1 te gaan bouwen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ben een complete electronica noob :|

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Verwijderd

das toch simpel men nemen een lader voor je foon en een standaard stoeltje ofzo'n ander goedkoop ding van de marskramer en boort een gaatje en dremelt een stukkie eruit en lijmt het originele lader connector-tje erin en sluit het weer aan op adapter en je kan je foon er in zetten op je desktop....meer stelt zo'n ding toch niet op en voor die 2e accu kan je er nog een gleuf uitfrezen/dremelen en de voeding draadjes samen met 2veertjes erin plakken en wegwerken dat als je de accu er los inzet dat hij die veertjes(bv pennen veertjes) nt raakt en oplaadt!

das toch gewoon easy om te verzinnen...... ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:13:
das toch simpel men nemen een lader voor je foon en een standaard stoeltje ofzo'n ander goedkoop ding van de marskramer en boort een gaatje en dremelt een stukkie eruit en lijmt het originele lader connector-tje erin en sluit het weer aan op adapter en je kan je foon er in zetten op je desktop....meer stelt zo'n ding toch niet op en voor die 2e accu kan je er nog een gleuf uitfrezen/dremelen en de voeding draadjes samen met 2veertjes erin plakken en wegwerken dat als je de accu er los inzet dat hij die veertjes(bv pennen veertjes) nt raakt en oplaadt!

das toch gewoon easy om te verzinnen...... ;)
zoiets dus
Afbeeldingslocatie: http://www.tophandel.com/media/Di33GSM-Houder-S.jpg

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:33
Zoiets is volgens mij al een keer langs gekomen.
mobieltje op usb poort opladen

FF zoeken met omega op "usb oplader telefoon" doet wonderen.
Voor als je te lui bent om het in Omega in te typen :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry