sorry ben een beetje een leek misschien maar
ik wil met mijn laptop die ik wel via router met draad (doh) het internet op kan
heb nu een wirless modem en pcmcia kaart die het perfekt doen volgens de stast maar het daadwerkelijk het internet mee opkunnen ho maar
nou wat te doen?
wat voor info heb ik nog meer
ja mijn wireless is goed status connectie is perfect en en ik vestuur veel meer pakketjes via draadloos dan ontvangen
ik heb gewoon mijn mijn wan draadje van wireless naar poort 4 van router...
dus ben 100% overtuigt dat hardware niks fout zit
maar software niet iets heb ingesteld:
ik draai xp
en als ik naar via networks ..view networks ga zie ik local de intenet gateway aan en geod en als ik die disable en alleen mijn wireless aan heb die aanstaat verdwijnt mijn internet gateway..dus ik denk gewoon dat mijn wireless nog aan de intenet gateway gekoppeld moet worden maar hoe?
plz help!!
aub duidelijke omschrijving ben een beetje noob
ik wil met mijn laptop die ik wel via router met draad (doh) het internet op kan
heb nu een wirless modem en pcmcia kaart die het perfekt doen volgens de stast maar het daadwerkelijk het internet mee opkunnen ho maar
nou wat te doen?
wat voor info heb ik nog meer
ja mijn wireless is goed status connectie is perfect en en ik vestuur veel meer pakketjes via draadloos dan ontvangen
ik heb gewoon mijn mijn wan draadje van wireless naar poort 4 van router...
dus ben 100% overtuigt dat hardware niks fout zit
maar software niet iets heb ingesteld:
ik draai xp
en als ik naar via networks ..view networks ga zie ik local de intenet gateway aan en geod en als ik die disable en alleen mijn wireless aan heb die aanstaat verdwijnt mijn internet gateway..dus ik denk gewoon dat mijn wireless nog aan de intenet gateway gekoppeld moet worden maar hoe?
plz help!!
aub duidelijke omschrijving ben een beetje noob