Ok, hier komt de zoveelste tv out vraag.
Ik heb de tv-out faq grondig doorgelezen en al een search gedaan. De juiste oplossing heb ik echter nog niet gevonden.
Op mijn vorige kaart (Hercules 3d prophet mx2) werkte mijn tv out altijd goed. Deze kaart had een s-video ansluiting. Via een profigold s-video kabel naar een scart blok aangesloten op de tv.
Gisteren een Hercules 9700 pro gehaald
Dit is dus de red edition. Deze kaart heeft ook een s-video aansluiting. De kabel, scart blokje en tv zijn ongewijzigd. Alles lijkt goed te werken op de tv out na. Krijg gewoon een scherp beeld alleen wel in zwart/wit. Ik weet dat normaal een scart blok voor problemen kan zorgen, maar omdat het voorheen met die andere kaart wel goed werkte sta ik toch wel een beetje raar te kijken.
Iemand een idee?
Ik heb de tv-out faq grondig doorgelezen en al een search gedaan. De juiste oplossing heb ik echter nog niet gevonden.
Op mijn vorige kaart (Hercules 3d prophet mx2) werkte mijn tv out altijd goed. Deze kaart had een s-video ansluiting. Via een profigold s-video kabel naar een scart blok aangesloten op de tv.
Gisteren een Hercules 9700 pro gehaald
Iemand een idee?