heeft iemand misschien info over deze boxen (pic)

Pagina: 1
Acties:
  • 4.619 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag op de rommelmarkt 2 boxen gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/mperlitsc1/tips/box.jpg

omni audio sa 12.3, drie weg 12'' woofer 200 watt max. Ze klinken aardig voor die 70 eurotjes die eraan kwijt was :). Het leuke aan deze boxen is dat ze op de voorkant (als je het doek eraf haalt) 2 draaiknoppen heeft zitten voor het midden en hoog gebied te regelen.

ik heb deze boxen met de volgende nummers op me pa zijn onkyo getest:

madonna - die another day
official iasca test - clear sound and instrument placement
official iasca test - fast speaker responce and preasure
official iasca test - tweeter high tones and preasure
official iasca test - to 28 hertz
official iasca test - to 32 herz

en mijn conclusie is dat ze voor het geld wat ik eraan uit heb gegeven :) zeer goed klinken, alleen heeft meer info kunnen vinden, op google kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

staat er ergens achterop / aan de binnenkant geen typenummers ofzo?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uhh ff kijke

Omni audio sound systems
SA 12.3

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt echt niet goed gezocht met Google hoor. Ik heb ff gesearched en kan toch aardig wat vinden hoor.

Voila http://members.aol.com/mperlitsc1/tips/omni.htm en
http://www.shawnbehrens.de/omniaudio/wie.htm :X

Klang: laut AUDIO das schlechteste, was sie seit Jahren gehört haben. (Dit betekend dat ze het zo ongeveer het slechtste vonden dat ze ooit gehoord hadden)

Ich sage mal so: Wer die Dinger billig bekam und was Lautes für den Hobbykeller braucht, kann sich freuen. Alle Anderen sollten versuchen, die Boxen wieder loszuwerden.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja die had ik ook gevonden alleen het nadeel is da die duits is en ik een noob in duits ben (van die site had ik me pic ook) maar bedankt partixx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Omni audio :) zijn die speakers die verkocht worden uit busjes ....... die 70 Eur is precies wat ze nieuw waard zijn.....
Kijk hier maar is http://www.audiofriends.nl/luidsprekers/page2.html maar wat ik altijd zeg als jij ze goed vind klinken prima toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 17:23

megaleo

Special member

Oooeee!! Volgens mij heb je eigenlijk net toch ff iets teveel uitgegeven aan die luidsprekertjes naar het lezen van wat links hier bovenaan. 8)7

Maarja, als jij ze lekker vindt klinken. Best toch!! 8)

[ Voor 18% gewijzigd door megaleo op 19-01-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het totaal niet eens met wat er op die audiofriend pagina staat, baggerluidsprekers :( er zit echt een strak geluid in. das natuurlijk ook mijn mening, hehe ik zit er nu weer naar te luisteren.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 21:48:
Ik ben het totaal niet eens met wat er op die audiofriend pagina staat, baggerluidsprekers :(
Het staat op meer sites hoor. Ik heb ook gevonden dat de nieuwwaarde ongeveer 76 Dmark was. Deze speakers werden uit busjes verkocht door mensen die zeer interessant stonden te praten over het vermogen en de superkwaliteit. De speakers moesten meteen contant betaald worden. Die gasten die ze verkochten hadden zelfs het lef om het top monitoren te noemen :X NOFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:01
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 21:37:
ja die had ik ook gevonden alleen het nadeel is da die duits is en ik een noob in duits ben (van die site had ik me pic ook) maar bedankt partixx
dan zoek je even een vertaalsite op en rag je em daardoorheen :? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

70 eurootjes is nog altijd een dikke 150 gulden :{ Als je voor die prijs op een rommelmarkt speakers gaat kopen waar je helemaal niks vanaf weet dan ben je niet echt slim bezig...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Quote van audiofriends:

Afbeeldingslocatie: http://www.audiofriends.nl/luidsprekers/baggerluidsprekers/img8.jpg

voor de meeste hobbyisten moet deze advertentie wel enigszins bekend voorkomen: exorbitant hoge bedragen voor speakers die toch niet meer dan €95,- (f200,-) per paar mogen kosten.

Het meeste bekend zijn echter wel de laatste 'merken': Omni Audio en Dynalab.

Deze speakers worden verkocht rechtstreeks uit bestelbusjes met een mooie smoes. Leken in de hifi gaan apetrots naar huis met een stel zwaar inferieure speakers waar ze een prijs voor hebben betaald van zeker 4 maal de feitelijke waarde

Einde quote

Ik geloof niet dat de topicstarter dit wil horen .........
Maar nogmaals:
Als jij het goed vind perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
achja als het echt zo is JUR wil ik natuurlijk niet zo eigenwijs zijn om het slecht er niet van in te zien achja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

enorm leuke site die audiofriends , die BSS zijn idd baggerspeakers , worden hier overal verpatst in belgië

[ Voor 53% gewijzigd door TomSwinnen op 19-01-2003 22:53 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:22
ff googlen.
Je zal een hoop tegenkomen over "white van speakers"
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.