startpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:50
Hey,
Ik ben voor mezelf n eigen startpagina aan het maken en daarin staan dus allemaal links waar ik zelf vaak op kom....De pagina is geheel aan te passen aan mn eigen wensen..(tekstkleur, achtergrondkleur enz. maar natuurlijk ook de links) Nou wil ik deze pagina ook op andere pc's draaien, maar deze pc's moeten ook weer hun eigen startpagina hebben met eigen links erin, dus de pagina van pc1 is niet hetzelde als die van pc2.
Ik sla de gegevens op in een database...Mijn vraag is, hoe kan ik ervoor zorgen dat die 2 pc's niet dezelfde pagina hebben. Ik wil gewoon 1 tabel blijven gebruiken.
Ik wil het als volgt oplossen: Op iedere pc moet je je n x aanmelden voor die pagina (deze gegevens worden wel in een andere tabel opgeslagen), dan krijg die pc een member-id. En dan op die startpagina laat ik alleen de links zien die bij die member-id horen. Maar hoe stel ik in dat als je IE start dat hij dan meteen de links laat zien van de betreffende pc? (dus juiste member-id)

Alvast bedankt voor de hulp

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002) <-- je topic voldoet hier bij lange na niet aan

en HTML, JavaScript en Flash topics *13-01* <-- je topic hoort hier niet eens

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.