Toon posts:

Cdrom speler weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier win xp en toen ik een spel wou installeren kwam ik tot de conclusie dat me cdrom speler er niet meer bij stond ik heb al een systeem herstel gedaan maar dit heeft ook niets geholpen ook in de bios ben ik niets wijzer geworden
Als ik mijn computer opnieuw opstart komt er ook nergens iets bij te staan van CDrom speler

Verwijderd

Dus als je je PC opstart zie je niet in de IDE-controle lijst dat een CD-rom speler aanhangt?
Ik ga ervan uit dat je jumpers goed staan. Probeer een anderen IDE poort en power connector.

Mocht dit niet helpen. Probeer CD-rom in een anderen PC en kijk of deze nog in garrantie is.... want dit zal je wel nodig kunnen hebben!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een andere cdrom geprobeerd en ik heb geen andere IDE poort de power is ook goed maar het komt er dus opneer dat me IDE poort stuk is denk ik dan :( nieuw mobo dan

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:00
aj, misschien een ide controller een beter alternatief??? mobo is wel een dure oplossing namelijk

[ Voor 77% gewijzigd door Cardinal op 19-01-2003 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja okeej ik snap echt niet waardoor dit komt mischien heb ik iets gesloopt toen ik me mobo in een andere kast heb gehangen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe staat je device manager?

Verwijderd

Topicstarter
daar staat niets verkeerds in :S

Verwijderd

Topicstarter
whaaaaaaaaaaaa vaaaaag ik heb net de wizard hardware toevoegen gedaan en nu doet ie het in 1 keer weer terwijl ik dat al een paar keer gedaan had
Pagina: 1