Laatste kans: TVOut op Radeon chip

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Bokkoman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:44
Ik ben in het bezit van een ati radeon 9500 pro. Nu heb ik de nieuwste drivers. Maar ik wil natuurlijk gebruik maken van de tvout mogelijkheid om films te kijken.
IK heb alle mogelijk heden met het aantal Hertz geprobeerd en hij staat natuurlijk op pal. Mijn tv ondersteund svideo want ik was hiervoor in bezit van een GF4 MX440 en daar kon ik gemakkelijk tvout gebruiken. Ik moest alleen even Svideo veranderen naar Composite ergens in de instellingen.
Ik gebruikte een svideo naar scart kabel die ook meteen geluid mee neemt. Ik heb ook een composite kabel gebruikt (zo geel plugding) en bij die was het ook z/w. En die faq, daar staat het echt niet in, er staat haast alleen maar dingen over de GF in dus ik kan het daar niet vinden mijn antwoord.

Ik hoop dat jullie genoeg weten.
Je kan contact maken via bokkoman@hotmail.com voor msn als je mijn instellingen wil zien via netmeeting of iets dergelijks.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Bokkoman schreef op 19 januari 2003 @ 20:14:
Mijn tv ondersteund svideo want ik was hiervoor in bezit van een GF4 MX440 en daar kon ik gemakkelijk tvout gebruiken. Ik moest alleen even Svideo veranderen naar Composite ergens in de instellingen.
Je tv onmdersteund blijkbaar geen Svideo.... anders had je hem niet in hoeven stellen op composite...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:13
Zer0 schreef op 19 January 2003 @ 21:20:
[...]

Je tv onmdersteund blijkbaar geen Svideo.... anders had je hem niet in hoeven stellen op composite...
maar dat veranderd de vraag niet, hoe stel je met een radeon in dat hij geen 'Svideo' maar 'compisite' als signaal output. dat wil ik namelijk ook wel even weten :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 18:58
bij mij herkend de kaart datzelf
je hebt een verloopstukje van svideo naar tulp.
die tulp stop je in een scart of video-in op de tv en alles moet gewoon werken.
heb nog nooit svideo of composite in hoeven te stellen.
alffx

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

mischien is het een idee om een kabeltje (stekkertje?) te koprn van SVGA --> composite. deze worden bij sommige kaarten meegeleverd (Matrox geloof ik) en dit werkt vaak wel.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Pollewob in "RE-RETRY: Helpen met Tvout (z/w)"

Hij sprak toch duidelijke taal?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Via mail toestemming gegeven voor een echt duidelijk topic.. en dit is dat dus absoluut weer niet.

Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * en mijn mailtjes aan jou nog eens goed door en begin opnieuw. Alleen mail deze keer de inhoud van je topic eerst even naar mij, want anders blijven we zo bezig.

En misschien kan je je probleem trouwens beter op http://www.beginnersweb.nl posten, misschien voel je je daar meer thuis :)

[ Voor 17% gewijzigd door Pollewob op 19-01-2003 21:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.