Klopt het dat onder Windows XP Pro een ATI Radeon 64 mb DDR VIVO (op de ati site een gewone Radeon) als een Radeon 7200 in het apparaatbeheer staat van XP?
Ik heb nu meerdere malen de nieuwste drivers geinstalleerd (Tv-capturedrivers, Catalyst 3.0 en als laatste het Ati Control Panel) maar telkens kotm mijn videokaart als een Radeon 7200 in het apparaatbeheer te staan. Bij een schone installatie van XP stat er in eerste instantie Radeon 64 mb ddr maar aangezien dit oudere drivers zijn is een update dus gewoon aan te raden. Maar na deze driverupdate wordt er alleen nog een Radeon 7200 gevonden.
Klopt dit? Kan dit een oorzaak zijn voor sommige crashes in bijv. games e.d.?!
Ieder advies/commentaar is zeer welkom, zit al een tijdje met dit "probleem"
Ik heb nu meerdere malen de nieuwste drivers geinstalleerd (Tv-capturedrivers, Catalyst 3.0 en als laatste het Ati Control Panel) maar telkens kotm mijn videokaart als een Radeon 7200 in het apparaatbeheer te staan. Bij een schone installatie van XP stat er in eerste instantie Radeon 64 mb ddr maar aangezien dit oudere drivers zijn is een update dus gewoon aan te raden. Maar na deze driverupdate wordt er alleen nog een Radeon 7200 gevonden.
Klopt dit? Kan dit een oorzaak zijn voor sommige crashes in bijv. games e.d.?!
Ieder advies/commentaar is zeer welkom, zit al een tijdje met dit "probleem"