Toon posts:

Sattelietspeakers draadloos ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds zitten zoeken en hoorde van een vriend van me dat sattelietspeakers draadloos zijn, echter tijdens het zoeken kwam ik de volgende link tegen op GOT :

kabels satellietluidspreker verlengen??

Waarin werd geschreven over het verlengen van kabels van de sattelietspeakers, hiermee zou dus het statement van mijn vriend weer onderuit gehaald worden.

Wie heeft er gelijk ?

Bijvoorbeeld de SONY DAVS400 heeft 5 sattelietspeakers, of die draadloos zijn of niet is natuurlijk wel van belang !

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dat het een satteliet heet zegt niets of er wel of niet een draadje heen loopt. zolang niet expliciet vermeld wordt dat het draadloos is, is het niet zo.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 14:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

er zijn geloof ik nog geen surroundsetjes die draadloos zijn.. volgens mij zijn er zelfs geen gewone pc boxjes die draadloos zijn

blup

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Lekker makkelijk, draadloos, er moet toch altijd stroom naar toe, dus een kabel hou je altijd tenzij je er een accu in wilt stoppen :)

Mother, will they like this song?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:00

DarkSide

theres no place like ::1

TheLunatic schreef op 19 January 2003 @ 19:02:
Lekker makkelijk, draadloos, er moet toch altijd stroom naar toe, dus een kabel hou je altijd tenzij je er een accu in wilt stoppen :)
IDD. Maar meestal heb je wel een stopcontact in de buurt. En staat de versterker aan de andere kant van de kamer.
Philips heeft bij een paar van hun BB TV's van die draadloze surround speakers geloof ik. Ze zullen er dus hoogstwaarshijnlijk wel zijn.
Maar ik verkiez toch liever gewone speakers met draad. En dat weg te werken in een kabelgoot. Of onder het tapijt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

ze bestaan wel draadloze speakers, deze stonden ook op de hcc. Nadeel is wel dat iedere speaker dan weer in de buurt van een stopcontact moet staan.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maar is de kwaliteit hoog genoeg om geen verschil te horen?

Verwijderd

Kijk... daar ben ik nu dus naar opzoek. Tussen me versterker en me suround speakers zit zo'n 30 mtr. Niet hemelsbreed natuurlijk, maar via alle hoeken. En het toeval treft mij dat ze allebij precies naast een stopcontact hangen. Dus weet iemand waar je dit kan kopen? Heb al verschillende zaken geprobeerd en ook de plaatselijke electroboer weet niets :(
Een koptelefoon heeft ook die mogelijkheid, dus ik kan me haast niet voorstellen dat het niet gewoon te krijgen is. Op de HCC waren ze ook werd net verteld, dus....

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:31:
Kijk... daar ben ik nu dus naar opzoek. Tussen me versterker en me suround speakers zit zo'n 30 mtr. Niet hemelsbreed natuurlijk, maar via alle hoeken. En het toeval treft mij dat ze allebij precies naast een stopcontact hangen. Dus weet iemand waar je dit kan kopen? Heb al verschillende zaken geprobeerd en ook de plaatselijke electroboer weet niets :(
Een koptelefoon heeft ook die mogelijkheid, dus ik kan me haast niet voorstellen dat het niet gewoon te krijgen is. Op de HCC waren ze ook werd net verteld, dus....
Het is vrij simpel, bij de boxen zelf moet een versterker zitten, want zoveel vermogen kan je niet uitzenden. Dus als je per speaker een versterker aansluit kan je via b.v. een kappote draadloze koptelefoon het signaal verzenden. Of via een standaard draadloze audio link :
http://www.elektro.be/fun...g=nl&pag=3&Cat=1&SCat=531

[ Voor 7% gewijzigd door djexplo op 20-01-2003 15:42 . Reden: Link ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

hmmmm....daar zit je dus ook nog mee :( . Heb ik niet aan gedacht dat je ook met een beperkt vermogen zit als je het verzendt. Klinkt wel logisch natuurlijk. Daar ga ik toch maar voor een andere oplossing kiezen...... de gewoe speaker draden
Pagina: 1