Hiteker HE-1700 DVD-Player speelt sommige MP3 niet

Pagina: 1
Acties:

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022
Een paar dagen terug heb ik een nieuwe DVD speler gekocht een Hiteker HE-1700 DVD-Player. Maar als ik er een MP3 cd op afspeel doen sommige nummers het niet goed, ze beginnen te kraken en stoppen dan. De teller loopt wel door. Op de website van Hiteker staat wel een software update maar er staat bij: Update HE-1700 Firmware September 2002
You can only use this software on the older type HE-1700 Maar hoe kan ik nou weten of ik een ouder type heb dan September 2002 ? Ik heb al verschillende soorten cd's gebruikt Platinum CD-R, Lifetec CD-R, Emtec CD-RW maar dat maakt allemaal niet uit.

Verwijderd

Bitrate van de MP3's te hoog ? Meeste DVD kunnen een maximale Bitrate aan.

• MVC
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 11:06:
Bitrate van de MP3's te hoog ? Meeste DVD kunnen een maximale Bitrate aan.
Hoe verander ik die ?

• MVC
Niemand ?

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:04

Frits Flits

SOUND! Designer

CD vuil?

specs

• MVC
Lijkt me sterk als ik er al 3 heb geprobeert. 'k heb die speler opgestuurd met deze fout uiteraard heb nu een nieuwe alleen precies hetzelfde.

Verwijderd

Je kan in je verkenner kijken wat de bitrate van je mp3's is. Klik hiertoe met je rechtermuisknop op een mp3'tje -> eigenschappen -> samenvatting -> geavanceerd. Als nu blijkt dat vanaf een bepaalde bitrate (bijv. 192) de mp3's het niet goed doen, weet je iig waar het aan ligt...
Pagina: 1