Toon posts:

Exchange 5.5 ook voor 2e domain

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In een exchange 5.,5 server ook te gebruiken voor het ontvangen en verzenden van post voor een tweede internet domain ??

Dus naas het eenste ...@aa.nl ook een tweede domain .. @bb.nl

Het maken van een alias ( 2e naam) voor de ..@bb.nl namen onder ..@aa.nl geeft niet het gewenste resultaat. Het alzenden adres is dan ..@aa.nl i.p.v. ..@bb.nl

Is dir wel met de IMC van Exchange 5.5 mogelijk en hoe. Upgraden naar exch2k is ( nog) geen optie, er is nog geen AD domain structuur

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik kan me absoluut niet indenken dat je geen meerdere domain namen kunt servicesn met Exchange 5.5

Hooguit zou het idd zo kunnen zijn, dat defualt een verstuurde mail altijd als afzender heeft 'pietje@dom1.com' zelfs, als deze bereikbaar is vai pietje@dom2.com'

Echter neem ik aan dat dat een kwestie is van instellen wat voor die user de default name rule is.

Je hebt neem ik aan bij technet gekeken, en in de manuals doorgebladerd :?

Tijd voor een nieuwe sig..

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:34

Arno

PF5A

Jouw IMC heeft een tabblad routing, kijk daar eens..... kun je meedere domains ingeven. Kijken kan ooit moeilijk zijn :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36
Sowiezo houdt je onder Exchange altijd een primary e-mail adres, wat dan dus ook je "reply-address" is.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19

Predator

Suffers from split brain

Dat kan je nu toch echt wel vinden op technet...
Eerst ff uitgebreid zoeken...

http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#topicstart

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.