De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
ik weet ook niet wat het is maar vanmiddag rond een uurtje of 2 a 3 had ik ditzelfde probleem.
Welliswaar voor het eerst, maar toch.
Welliswaar voor het eerst, maar toch.
39
Yup dat heb ik ook... Gisteravond heb ik een half uur geprobeerd om in te bellen. Eindelijk deed ie het. Drivers opnieuw geinstalleerd: hielp ook al nie... Vandaag trouwens nog geen last van gehad. BTW hebbie ook een USB modem ?
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
Ombouwoperatie van snelheidsverhoging. Dat kan tijdelijk tot storingen en performanceverlies leiden. Overigens moet je als je het ethernetmodem hebt eens kijken of je daar een hack op kan toepassen, zodat je niet meer steeds verbinding hoeft te maken.
Alcatel Speedtouch Usb modem hier met MXstream/Planet internet Adsl-Comfort.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
ME 2... Zijn deze gevoeliger voor storingen ofzow. Volgensmij hebben luitjes met niet-gehackte ethernet modem geen last.reuzekind schreef op 19 januari 2003 @ 17:23:
Alcatel Speedtouch Usb modem hier met MXstream/Planet internet Adsl-Comfort.
Deze advertentieplaats is te huur!
Zelf heb ik een niet gehackte ethernet modem, maar heb er toch ook last van gehad.
duurde maar heel kort, circa 5 minuten en daarna was alles weer ok.
duurde maar heel kort, circa 5 minuten en daarna was alles weer ok.
39
ik heb het ook gehad, enkele dagen maar gelukkig nu allemaal weer opgelost.
CISSP! Drop your encryption keys!
Heb het ook de hele dag gehad vandaag, terwijl ik al sinds 7 januari de snelheidsupgrade heb gehad..
Broertje helemaal over de zeik dat ik het internet had gesloopt
Broertje helemaal over de zeik dat ik het internet had gesloopt
Verwijderd
Ik heb vanmiddag gebeld met de planet HD en het blijkt dat er enkele aanmeldservers problemen hebben, hierdoor is het slechts sporadisch mogelijk aan te melden. Hun advies is om te blijven proberen, ik heb zelf met mn adsl ethernet modem pas na 15 min continue proberen verbinding kunnen maken, voor de status van het probleem zie hier:
http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/
http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/
FAQ Internet & Telefonie
Lijkt me duidelijkTopics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()