• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:57

almightyarjen

When does the hurting stop?

Topicstarter
Ik heb ff in de search gezocht, maar heb het niet kunnen vinden. Ik ben op zoek naar een winkel (online mag ook) waar ik de PSA 64 mp3 speler van Philips kan kopen. Ik zie overal wel de PSA 60, maar de PSA 64 is dus totaal niets van te vinden. Echter, hij bestaat wel: http://www.nike-philips.c...jsp?product=psa64&lang=en

Ik heb op de philips-site gekeken, bij "where to buy", maar die pagina geeft voor elk PSA-type aan dat er geen winkels voor zijn, erg raar lijkt me. Er is een inkoper, www.hastec.nl , maar die heeft die dingen ook niet meer in zijn asortiment zitten. Wie o wie kan mij hieruit helpen... :?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Deze is te koop bij Dixons.
Maar is volgens mij niet wat je zoekt.

Die PSA heeft 64MB en die bij Dixons 128MB
Vind hem trouwens wel heel erg duur voor wat je krijgt... :{

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Hmm... Dat betekent dat die dingen dus nog wel te koop zijn. 128MB is veel te veel, aangezien ik hem wil gebruiken voor het hardlopen: ik loop toch nooit langer dan een half uur, dus aan 32 MB heb ik ook al genoeg. Ik vind degene bij Dixons ook errug duur ja...

Verwijderd

Ja alleen dat ding heet hier anders.
Op die site waar jij naar linkte heette die 'PSA 128' en hier 'Philips Nike ACT 210'

Misschien kan je daar naar zoeken, naar een ACT ipv. een PSA? :)

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Hmm... De PSA 64 is dus gelijk aan de ACT 200. Maar op ACT 200 vind ik helemaal niets...

Verwijderd

Hij heet idd de ACT 200

Maar ik kom op 0 komma 0 resultaten bij 'waar kopen' wat ik ook invul.
Misschien kan je hem bestellen bij een beetje goede audiozaak :)

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Ja misschien... Over wat voor een audiozaak hebben we het dan? :? Antwoord op een mail die ik naar Philips heb gestuurd krijg ik ook al niet :(

Verwijderd

Gewoon gaan vragen bij zaken als Expert. Als ik jou was zal ik een paar audiozaken in de buurt aflopen en vragen of zij deze speler kunnen bestellen voor je. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Wil je deze trouwens echt hebben om zijn spatwaterdichtheid? Want anders zijn er misschien nog andere oplossingen die wellicht wat goedkoper zijn.

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Het mooie van deze dingen is dat ze worden geleverd met armband e.d. Perfect voor bij het hardlopen. Voor zover ik weet zijn er geen andere merken die dit hebben, tenzij jij een andere oplossing weet...

Verwijderd

Iriver 180T. Kan je voor €10 ofzo een armband en hoesje bij bestellen. sinds kort. Kijk maar ff op de laatste paar pagina's van dat grote topic.
Is wel 128MB, maar vraag me sterk af of die PSA 64 goedkoper is.

Ik heb de iRiver zelf en ik kan hem je van harte aanbevelen, is een heel goed spelertje :)

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
De Iriver is een grappig geval, maar iets aan de dure kant, vooral waarvoor ik hem wil gebruiken. Ik houd hem iig in gedachten :)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Volgens mij zijn die dingen twee weken geleden gepresenteerd op een beurs in de VS en gaan de verkopen nu pas beginnen. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Molybdenum schreef op 19 January 2003 @ 21:44:
Volgens mij zijn die dingen twee weken geleden gepresenteerd op een beurs in de VS en gaan de verkopen nu pas beginnen. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
ow? Da's nieuw voor mij... Ik las er al een paar maanden geleden over in de C'T. Quess we wait a bit longer... :z

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
almightyarjen schreef op 19 januari 2003 @ 22:02:
[...]

ow? Da's nieuw voor mij... Ik las er al een paar maanden geleden over in de C'T. Quess we wait a bit longer... :z
Klopt die dingen worden al heel lang aangekondigd. Toen aangekondigd werd dat Philips met Nike in zee ging, waren er al afbeeldingen van deze apparaatjes. Zoek even in de nieuwsarchieven van T.net, daar kan je het wel vinden.

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Thnx, ik zal eens kijken..

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Nou, mail terug van philips: de PSA64 is niet leverbaar in NL :( Alleen de PSA 128, maar die vind ik te duur. Nu is er op kieskeurig.nl een Nike PSA 60 te vinden, weet iemand hier iets van? :?

Verwijderd

Had je misschien zelf al gevonden....

http://www.hastec.nl/rio/psaplay60/psaplay60.htm

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
Informatique
Heb ik voor je gevonden :)

Ik weet niet zeker of het de goede is, maar zelf vind ik 109 euro voor 32mb beetje veel :/

[edit]
ff de zoekmanier: *klik*

[ Voor 19% gewijzigd door blackangel op 20-01-2003 17:13 ]

Pagina: 1