Toon posts:

PIEP door rpm

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een P4 2,4 met een Soltek mb.Hierop is XP geïnstalleerd.Nu geeft XP iedere 7 minuten een dubbele piep(laag-hoog).Aangezien de BIOS de laatste Updates heeft gehad en de piep alleen voorkomt als XP is opgestart,weet ik niet meer waar ik het zoeken moet.Wie kan mij helpen????? :'(

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

controlleer je bios even voor instellingen dat hij waarschuwingen geeft als bv je temperatuur van proc te hoog word. of dat als koeler niet snel genoeg draait.

Voor plaats van instellingen zie boekje die bij moederbord is geleverd, als je er niets van weet is het misschien beter om iemand ernaar te laten kijken die er wel weet van heeft.

Geef ook wat meer onformatie van wat je allemaal geinstalleerd hebt wat betreft software die eventueel waarschuwingen geeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Vae Victis op 19-01-2003 16:49 ]

Verwijderd

Zou je de volgende keer als je weer een topic opent in WOS, even het OS tussen [] in de topictitel willen vermelden? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> PMG

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Heb je in de handleiding gekeken wat een dergelijk piepje betekent?
Als dit onbekend is, kijk eens of er toevallig een programma op de achtergrond draait dat misschien eens in de zoveel tijd piept! (nieuwe mail 8) ?)

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb trouwens ook iets vaags met de Soltek DRV-4.
Elke keer als ik boot dan piept dat ding om de seconde. Pas als windows start stopr het, heb nergens last van. Ook de geheugen modules al getest. Erg vaag.

Ik kon ook nergens vinden wat die piepjes betekenen.

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Nog even voor de zekerheid: komt het geluid uit je PC-speaker of uit je geluidskaart? In het laatste geval zou het het 'hardware verwijderd'-geluidje van XP kunnen zijn. Misschien een USB-kabeltje dat los zit of slecht contact maakt?

Verwijderd

Topicstarter
Kan gesloten.Lag aan een mailchecker programma op de achtergrond

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41
:X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.