Toon posts:

6 monitoren aan elkaar koppelen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil 6 monitoren aan elkaar koppelen op een pc (het dual monitor maar dan maal 3) hoe ik het wil ga doen weet ik niet. of een speciaal blok er voor aanschaffen(als die er is) of meerder videokaarten in een pc zetten. Is er iemand die hier er varing mee heeft of een oplossing weet dit systeem wil ik gaan gebruiken voor evenementen zeg maar als kleine videoschermen. Wie kan me helpen.??

Verwijderd

een dual opstelling maken en dan vga splitters er tussen ( geen switch, een splitter).

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Je kunt zo'n verdeelkastje kopen (VGA-Splitters).
Dan heb je op alle 6 beeldschermen hetzelfde beeld.

Als je op alle 6 ander beeld wil, dan kom je er wel met 2 x dualhead pci en 1 x dualhead AGP.

Persoonlijk geen ervaring mee.
Ik ben gestopt bij 2 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Atlas op 19-01-2003 16:24 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Het is wel beroerd voor de kwaliteit die splitters.

We hebben ze in de winkel ook en dan vragen mensen waarom die tft's zo wazig zijn, nou hierom meneer (klus knutsel wissel) en dan hangen we alleen de betreffende monitor aan de pc...

Wat een verademing :P

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

@Peterzz: mag ik vragen waarom je dat wilt? (ie: wat ga je ermee doen?).

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Mja ik wil ook wel weten wat je ermee gaat doen. Ga je zo'n cockpit nabouwen :? Want dat is zekers stoer met 6 monitoren 8)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 11:22
pfff, anderhalf jaar geleden al in een krant gelezen dat een gast in Gorinchem dat al heeft gedaan met 8 TFT's 8)7

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
naar mijn weten kan je geen dualhead kaarten naast elkaar gebruiken (zelf een dualhead + pci kaartje kan niet)

dus in geval van verschillende scherminhoud is enkel de matrox een oplossing (en die is vrij prijzig)

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

catfish schreef op 20 January 2003 @ 11:03:
naar mijn weten kan je geen dualhead kaarten naast elkaar gebruiken (zelf een dualhead + pci kaartje kan niet)

dus in geval van verschillende scherminhoud is enkel de matrox een oplossing (en die is vrij prijzig)
hmm, bij mij werkt het toch perfect hoor. kheb een G450 en 2 pci-kaartjes.
no probs hier dus :P

Multimonitor is relax :P

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Op school heb ik hier ervaringen mee, het is ons gelukt 7 monitoren op een computer aan te sluiten, door gewoon super super uber goedkope kutvideokaartjes in die pc te gooien. (5 pci, 1 isa en 1 agp volgensmij) en dan gewoon op elke kaart een monitor. Werkt perfect, je kan in windows instellen of ze 1 groot bureaublad moeten zijn of dat ze allemaal het beeld moeten clonen. Je kan ook nog instellen dat welke monitor nummer 1 en 2 is zodat je niet hoeft te schuiven om ze in de goede volgorde te zetten. Dus als je naar de computerboer of rommelmarkt gaat en haalt daat supergoedkope (4 euro de stuk ofzo) pci kaartjes kan je makkelijk 6 monitoren gebruiken.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
catfish schreef op 20 januari 2003 @ 11:03:

Dat is niet (helemaal) juist. Het zou gewoon moeten werken.

Bijv een dual agp kaart (ati? voor de games?). en twee matrox pci DH's erin heb je 6 monitors. Wel leten opde volgorde waarin je ze installeerd.
This is the level where i wanne be operating on!
Afbeeldingslocatie: http://www.realtimesoft.com/upload/gallery/192.jpg
Ben al begonnen met sparen. en heb inmiddels al een (zwarte) tft samsung slimline (dunne pvc rand). en een AGP g400 DH 32mb+ PCI G450 DH 32mb

leuke gallerie: http://www.realtimesoft.c...se.asp?date=desc&mon=desc

dit gaat met zelf iets tever:
Afbeeldingslocatie: http://www.realtimesoft.com/upload/gallery/259.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door HermeS op 20-01-2003 11:50 ]

Verwijderd

die splitters zijn er toch maar voor 2? die kun je denk ik niet trapsgewijs aan elkaar hooken.. dan krijg je denk ik bronspanningsproblemen... Je zult iig iets aparts gevoed moeten hebben...

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 11:33:
die splitters zijn er toch maar voor 2? die kun je denk ik niet trapsgewijs aan elkaar hooken.. dan krijg je denk ik bronspanningsproblemen... Je zult iig iets aparts gevoed moeten hebben...
Wij hebben hier splitters liggen tot 18X

( monitor reparatie bedrijf )

1+1+1 = 1

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk anders eens naar deze of deze
4 viewpoorten op 1 kaart, kan je leuk 'dualhead' mee doen lijkt me ;)
Pagina: 1