ik wil 6 monitoren aan elkaar koppelen op een pc (het dual monitor maar dan maal 3) hoe ik het wil ga doen weet ik niet. of een speciaal blok er voor aanschaffen(als die er is) of meerder videokaarten in een pc zetten. Is er iemand die hier er varing mee heeft of een oplossing weet dit systeem wil ik gaan gebruiken voor evenementen zeg maar als kleine videoschermen. Wie kan me helpen.??
Je kunt zo'n verdeelkastje kopen (VGA-Splitters).
Dan heb je op alle 6 beeldschermen hetzelfde beeld.
Als je op alle 6 ander beeld wil, dan kom je er wel met 2 x dualhead pci en 1 x dualhead AGP.
Persoonlijk geen ervaring mee.
Ik ben gestopt bij 2
Dan heb je op alle 6 beeldschermen hetzelfde beeld.
Als je op alle 6 ander beeld wil, dan kom je er wel met 2 x dualhead pci en 1 x dualhead AGP.
Persoonlijk geen ervaring mee.
Ik ben gestopt bij 2
[ Voor 7% gewijzigd door Atlas op 19-01-2003 16:24 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Het is wel beroerd voor de kwaliteit die splitters.
We hebben ze in de winkel ook en dan vragen mensen waarom die tft's zo wazig zijn, nou hierom meneer (klus knutsel wissel) en dan hangen we alleen de betreffende monitor aan de pc...
Wat een verademing
We hebben ze in de winkel ook en dan vragen mensen waarom die tft's zo wazig zijn, nou hierom meneer (klus knutsel wissel) en dan hangen we alleen de betreffende monitor aan de pc...
Wat een verademing
http://www.matrox.com/mga/products/g450_mms/home.cfm
max 10 monitoren onder XP.
max 10 monitoren onder XP.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Mja ik wil ook wel weten wat je ermee gaat doen. Ga je zo'n cockpit nabouwen
Want dat is zekers stoer met 6 monitoren
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
pfff, anderhalf jaar geleden al in een krant gelezen dat een gast in Gorinchem dat al heeft gedaan met 8 TFT's
naar mijn weten kan je geen dualhead kaarten naast elkaar gebruiken (zelf een dualhead + pci kaartje kan niet)
dus in geval van verschillende scherminhoud is enkel de matrox een oplossing (en die is vrij prijzig)
dus in geval van verschillende scherminhoud is enkel de matrox een oplossing (en die is vrij prijzig)
hmm, bij mij werkt het toch perfect hoor. kheb een G450 en 2 pci-kaartjes.catfish schreef op 20 January 2003 @ 11:03:
naar mijn weten kan je geen dualhead kaarten naast elkaar gebruiken (zelf een dualhead + pci kaartje kan niet)
no probs hier dus
Multimonitor is relax :P
Op school heb ik hier ervaringen mee, het is ons gelukt 7 monitoren op een computer aan te sluiten, door gewoon super super uber goedkope kutvideokaartjes in die pc te gooien. (5 pci, 1 isa en 1 agp volgensmij) en dan gewoon op elke kaart een monitor. Werkt perfect, je kan in windows instellen of ze 1 groot bureaublad moeten zijn of dat ze allemaal het beeld moeten clonen. Je kan ook nog instellen dat welke monitor nummer 1 en 2 is zodat je niet hoeft te schuiven om ze in de goede volgorde te zetten. Dus als je naar de computerboer of rommelmarkt gaat en haalt daat supergoedkope (4 euro de stuk ofzo) pci kaartjes kan je makkelijk 6 monitoren gebruiken.
Dat is niet (helemaal) juist. Het zou gewoon moeten werken.catfish schreef op 20 januari 2003 @ 11:03:
Bijv een dual agp kaart (ati? voor de games?). en twee matrox pci DH's erin heb je 6 monitors. Wel leten opde volgorde waarin je ze installeerd.
This is the level where i wanne be operating on!

Ben al begonnen met sparen. en heb inmiddels al een (zwarte) tft samsung slimline (dunne pvc rand). en een AGP g400 DH 32mb+ PCI G450 DH 32mb
leuke gallerie: http://www.realtimesoft.c...se.asp?date=desc&mon=desc
dit gaat met zelf iets tever:
[ Voor 6% gewijzigd door HermeS op 20-01-2003 11:50 ]
Verwijderd
die splitters zijn er toch maar voor 2? die kun je denk ik niet trapsgewijs aan elkaar hooken.. dan krijg je denk ik bronspanningsproblemen... Je zult iig iets aparts gevoed moeten hebben...
Wij hebben hier splitters liggen tot 18XVerwijderd schreef op 20 January 2003 @ 11:33:
die splitters zijn er toch maar voor 2? die kun je denk ik niet trapsgewijs aan elkaar hooken.. dan krijg je denk ik bronspanningsproblemen... Je zult iig iets aparts gevoed moeten hebben...
( monitor reparatie bedrijf )
1+1+1 = 1
Pagina: 1