Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die een opvouwbaar toetsenbord heeft voor de o2 XDA? Of weet waar ik die kan krijgen in Nederland?
Op de Nederlandse o2 XDA accessoires paginastaat ie niet, maar wel op de Engelse versie van dezelfde pagina staat ie wel (daar is ie trouwens niet beschikbaar op dit moment).
Ik heb bovendien ook al met Google gezocht naar zo'n ding, maar kan hem niet vinden! Voor andere PDA's zoals de Palms en de iPaqs is er wel zo'n ding, maar deze zullen wel niet compatible zijn met de XDA denk ik.
Wie kan mij helpen?

thx :*)
Dennis

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 15:50:
..
Voor andere PDA's zoals de Palms en de iPaqs is er wel zo'n ding, maar deze zullen wel niet compatible zijn met de XDA denk ik.
..
Volgens mij, zo op het eerste gezicht, lijkt de aansluiting van dat xda keyboard een stuk breeder van een palm, weet niet of dat lijkt, of gewoon zo is.
Hoe een ipaq aansluiting is, dunno. Je kan natuurlijk altijd eens een winkel bellen of erheen gaan, die een keyboard voor palm/ipaq verkoopt, en dan vragen of het pas/proberen of het past.

En dan als het al past, oftie ook wel werkt :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog niet zo'n XDA maar heb 'em deze week gezien! Super dingetje.. zo'n opvouwbaar toetsenbord erbij is wel een pre als je een beetje snel emails etc wil tikken. ;-)
Ik kan deze week wel ff naar 02 bellen of ze dat ding nog eens snel gaan leveren

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Naar palm versies zou ik zowiezo niet kijken aangezien je ook drivers nodig hebt. Ik denk alleen dat je bij PocketPC tobo's een kans maakt, naast de originele XDA tobo's dan.

...gamen blijft leuk...

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 12:46
Het wordt erg moelijk om een ander merk toetsenbord tekopen.
Omdat de uitgang waar het toetsenbord op aangesloten wordt bij elke PDA anders is.
De aansluiting van de XDA lijkt op die van de IPAQ, maar rand aparatuur van de IPAQ werkt niet op de XDA.

Ja kan de meeste hardware echter wel ombouwen.

Voor pin layout en andere technische gegevens van de XDA ga naar
http://www.xda-developers.com

Verwijderd

beetje late reactie, maar er is een wireless keyboard van Stowaway: *spam*

[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 21-01-2004 08:55 ]

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
Weet niet of jouw XDA ook IR ondersteund, maar ik heb een pocketop met IR.
Heb je ook geen gedonder met connectors.
Werkt perfect, ook in de trein ofzo

Verwijderd

Ja de XDA heeft IR. Heb ook zo'n ding.
Pagina: 1