Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
mmm te lame gewoon, kun je neit even in de bron kijken ofzo of daar een email breicht is verstopt?Royz schreef op 19 January 2003 @ 15:46:
Voor zover ik zie kan je dat alleen doen met een formulier. Ik zie niet zo snel een email adres staan om vragen naar toe te sturen!
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Nee ik zie geen email adres erin. Ik wil je wel de broncode sturen...Sir Vega schreef op 19 januari 2003 @ 15:57:
[...]
mmm te lame gewoon, kun je neit even in de bron kijken ofzo of daar een email breicht is verstopt?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Als ik jou was zou ik klantenservice@hi.nl proberen (of een ander voor de hand liggend adres..)
Verwijderd
Dit al geprobeerdIk kan met mijn nieuwe wachtwoord nog steeds niet inloggen.
Inlogproblemen ontstaan in 99% van de gevallen doordat het wachtwoord niet goed wordt ingevoerd.
Het wachtwoord dat je van Hi via SMS ontvangt bestaat uit alleen HOOFDLETTERS en cijfers. Let er dus op dat je het ontvangen wachtwoord met HOOFDLETTERS invoert. Het kan zijn dat jouw toestel zelf extra tekens toevoegt (bijvoorbeeld een '-'). Deze tekens dien je weg te laten bij het inloggen op de site.
hms.... ja sorry al geprobeerd.
cool ga ik doen...GFM schreef op 19 January 2003 @ 16:58:
Ik heb ook vene vor je gekeken, maar het enige wat ik kan vinden is een emailformulier. Heb de bron even bekeken, maar het formulier wordt gepost naar een andere pagina, helaas staat er nergens een emailadres.
Als ik jou was zou ik klantenservice@hi.nl proberen (of een ander voor de hand liggend adres..)
[ Voor 57% gewijzigd door Sir Vega op 19-01-2003 17:07 ]
[b][message=16812167,noline]Sir Vega schreef op 19 January 2003 @
cool ga ik doen...
Geen error mailtje terug gehad?
k, dan zal ie wel goed zijn
Dit topic is gesloten.
![]()