Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb zojusit eerst even de search geraadpleegd, maar deze wist mij niet te bevredigen......

Ik heb hier een pc-cam 300 waarmee ik graag wil filmen. Ik heb de nieuwe "xp" driver op creative.com gedownload, maar bij installen zegt hij toch nog dat het NIET voor windows is gemaakt ....

Maar zodra ik op "live camera" klik dan loopt ie vast. Ik heb de nieuwe "xp" driver op creative.com gedownload, maar bij installen zegt hij toch nog dat het NIET voor windows is gemaakt ....

Wat valt hier aan te doen, dit is uiteraard zwaar irritant.

Verwijderd

Topicstarter
schop

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 15:14:
[knip]
Maar zodra ik op "live camera" klik dan loopt ie vast. Ik heb de nieuwe "xp" driver op creative.com gedownload, maar bij installen zegt hij toch nog dat het NIET voor windows is gemaakt ....
[knip]
Bedoel je daarmee dat hij begint te mekkeren over zo'n digitale handtekening ofzo? (hele lap tekst?)

Indien je dat nog niet geprobeerd hebt: gewoon negeren en lekker doorgaan met installeren.

Dit is geen garantie dat het goed gaat, maar ik heb al vaker (onder w2k en xp) drivers geinstalleerd gehad die dus niet die digitale handtekening hadden maar verder goed werkten.

Verwijderd

Topicstarter
wfvn schreef op 20 January 2003 @ 22:03:
[...]

Bedoel je daarmee dat hij begint te mekkeren over zo'n digitale handtekening ofzo? (hele lap tekst?)

Indien je dat nog niet geprobeerd hebt: gewoon negeren en lekker doorgaan met installeren.

Dit is geen garantie dat het goed gaat, maar ik heb al vaker (onder w2k en xp) drivers geinstalleerd gehad die dus niet die digitale handtekening hadden maar verder goed werkten.
Ja, dat heb ik ook gehad, heb ook programma's gehad die gewoon goed werkte, dus idd. gewoon op "ja doorgaan" klikken.... Maar als ik een live beeld uit de camara wil in programma wat bij geleverd is, crasht ie big time, moet ik rebooten voordat ie weer normaal loopt.

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

Topicstarter
schopp
Pagina: 1