Toon posts:

HP Deskjet 840C, hoe haal je die uit elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De garantie van m'n 840C is helaas verlopen, dus zal ik het probleem zelf moeten oplossen. Ik wil beginnen met het weghalen van de enrome klodder inkt die rechts in de hoek ligt, daar waar de inktpatronen in de "ruststand" zitten. Maar hoe haal ik in hemelsnaam die kap die boven de patronen zit nou weer los?

Losschroeven, zo ver kwam ik ook nog wel, maar dan? Wat moet ik als eerste verwijderen om in die hoek te komen? Kan ik er iets over vinden op internet op een bepaalde website? Weet ik veel......Google hielp ook al niet.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

Presteert je printer zo slecht door die klodder inkt?
Kun je niet met een lang watten-staafje bij de hoek komen? Beetje oplossmiddel erop en met veel geduld gaan zitten peuteren.

Ik weet wel dat het niet meevalt om die kap eraf te halen...je moet nadat je de schroeven los hebt gehaald nog redelijk wat kracht gebruiken om het ding los te krijgen. De zooi zit namelijk met plastic klemmen vast.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world