Probleem. Ik heb sinds kort een Kodak CX4200 digitale camera en nu wil ik mijn foto's via USB op de laptop knallen. Software netjes geinstalleerd, kabeltje eraan. Prut prut prut, er is nieuwe hardware gevonden. Nou, klaar..... Niet dus. Zodra ik namelijk mijn camera er nu aan doe, kan ik m niet benaderen. Errug raar. De laptop is een Toshiba 310 en ik heb het geprobeerd met Windows 98 en Windows 2000, maar beide geen resultaat. Heb een beetje het idee dat het aan de laptop ligt. Ik kan ook geen aparte drivers vinden en zoeken hier en op google helpt ook al niet. Wel ff geprobeerd of een ander USB-apparaat werkt, maar dat is geen probleem. Iemand enig idee?
Heb je (dit kan ik niet lezen in je post) de camera ook al aan een ander systeem geprobeerd?
Heb je gekeken naar eventueel nieuwere drivers voor je camera op internet?
Doet je USB-poort het?
Heb je gekeken naar eventueel nieuwere drivers voor je camera op internet?
Doet je USB-poort het?
Ja, de camera doet het perfect op een ander systeem. Nieuwe drivers zijn er ook niet te vinden op de website en mijn USB-poort had ik al geprobeerd met een webcam die het wel deed. Dus dat kan het ook niet zijn. Bovendien gaat mijn laptop wel pruttelen als ik de camera er aan doe en de eerste keer gaf de laptop ook netjes aan dat er nieuwe hardware gevonden was. Maar op het moment dat de software verbinding wil maken, lukt dat niet.