Toon posts:

Server voor o.a. GameHost

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de loop van het jaar ben ik van plan om een server te mkaen die meteen als router dient. Achter deze router komt zo wie so mijn computer en eventueel naderhand een tweede. Dat is allemaal het probleem niet.
Het probleem, als het een probleem is, is de vraag of ik op de server een host kan opzetten voor een spel, Raven-shield, en dan met de computer achter de router, die dus met 't zelfde ip verbinding met internet maakt op de host kan spelen? Het gaat zich dan vooral om de vraag of het theoretisch mogelijk is. Qua hardware kijk ik later weer, tips anyway welkom. De software op de router moet iki ook nog kijken dus wat dat betreft si iedere oploosing nog open.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ja is mogelijk

Verwijderd

gaat inderdaad hebt u wel geprobeert met de search? ik weet zeker dat hier talrijke topics over zijn

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb hier een Delta Force server achter een router draaien. Iets anders, maar werkt perfect. Ook de andere machine binnen mijn netwerk kunnen prima mee spelen, en natuurlijk mensen vanaf buiten kunnen joinen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27
Jah, dit kan.
MAAR dan moet die gameserver wel connecties van verschillende ip's accepteren, wat meestal geen probleem is overigens.

En welkom op GOT, dat je een probleem hebt waar je niet uitkomt is niet erg, maar lees de faq eens, daar staat een hoop nuttige informatie in.
En de volgende keer voordat je post, zoek dan eens of er meer mensen met de zelfde vraag waren, in dit geval had je de meeste kans met "gameserver meerdere ip's"

Nog een prettige tijd hier op GOT gewenst :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jorn op 19-01-2003 15:10 ]

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

Dat had je ook wel met de search kunnen vinden denk ik, de volgende eerst even zoeken met de search aub :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.