Toon posts:

BootMagic 8.0

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn PC draait op Windows XP en heeft verschillende partities. Op één ervan stond Boot Magic 8.0 maar door nen format en het veranderen van de 'drive letter' van die partitie ben ik blijkbaar niet meer in staat om BootMAgic te installeren. Ik krijg de volgende melding bij installatie:
"Setup cannot find the location of where BootMagic was originally installed.Make sure the volume BootMAgic is installed or is visible, and is assigned the same drive letter as the time of install. Setup will now exit".

Wanneer ik terug opstart krijg ik de volgende melding: "Error finding BTMAGIC.IMG; Run BootMagic Install; Press a key"

Het antwoord staat in de support pages van Powerquest maar niet voor het OS Windows XP
http://www.powerquest.com/support/primus/id40.cfm MAA

Hoe kan ik dat pgm'tje terug op mijn PC krijgen?

Met vriendelijke dank

Brujo 8)7

Verwijderd

Topicstarter
up
Modbreak:

Zie hieronder en ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done: heb even wat meer geduld, je topic wordt vanzelf wel gezien door mensen die antwoord kunnen geven :)

[ Voor 99% gewijzigd door F_J_K op 19-01-2003 17:11 . Reden: kick ]

Verwijderd

Kicken van uw topic wordt niet gewenst op dit forum. Al helemaal niet binnen 24 uur (waar jouw 2 uur ook invalt).
Doe gewoon wat de pagina zegt:
*zorg voor een win98 bootdisk (op andere pc van www.bootdisk.com downloaden, diskette maken) en volg de overige instructies.

Feitelijk ben je gewoon gedwongen nu even in de MS-DOS te werken die bij Windows98 geleverd werd en bij NT/2000/XP niet meer.

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Met PQMagic de partitie visible maken voor Windows 2000/XP, een oude kopie van BTMAGIC.img terugzetten. Of met PQMagic de partitie waarop Bootmagic staat verwijderen.