Toon posts:

Battlefield1942

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over battlefield, ik heb al gezocht en de grote battlefield topics doorgelezen maar kwam geen oplossing tegen.

ik heb sinds kort een deticated battlefield server staan, deze is vrolijk aan het hosten op het net. nu wil ik via mijn netwerk er wel gewoon in kunnen spelen, ik kan hem bij local connections niet vinden. en als ik via internet probeer kan hij niet connecten. Ik maak gebruik van een E-tech hardwarematige router en daar heb ik netjes de poorten opengegooid naar de deticated server. maar ik kan er niet in??? kan iemand mij helpen please.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Porten open gegooit, of bedoel je doorgemapped? Je moet eerst de port doormappen vervolgens hij de game kan aanbieden op het net, alleen een port open zetten heeft geen nut.

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
kan je niet helpen maar kan je toch ook in het grote battlefield topic posten ?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
SGD -> SPV

There is no magic.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Hmm nee volgensmij kan je dit zoiezo even in Spielerij - Vragen en Problemen posten. (vragen of ze hem moven)

Wat ik zou doen:

Map de Battlefield door naar je Server, vervolgens connect je naar je eigen ip via buitenaf. Binendoor kan niet, als het een internet game is moet het via buitenaf.

- edit - ah, gemoved :)

[ Voor 5% gewijzigd door Novah op 19-01-2003 15:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
jah dit heb ik al geprobeerd maar dat werkt dus niet, ik heb ze gemapped.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Wat nog handiger is is gewoon een internet connectie te "faken". het specifieke externe IP hard doorrouten naar je serverbak via een static route. Kan werken, zeker ben ik daar niet van...

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1