Ondertiteling bij Mpeg2

Pagina: 1
Acties:

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 13:28
Ik heb een film in mpeg2, nu kan ik die afspelen met powerDVD alleen kan ik daar geen subtitles afspelen. Nu heb ik al een mpeg2 codec geinstalleerd (Elecard Mpeg2 decoder package) maar die geeft slechte beeldkwaliteit, trillend beeld enzo.
En als ik dan de film afspeel in bsplayer stopt het beeld zodra de eerste subtitle wordt weergegeven en loopt alleen het geluid verder :?

Ik moet dus een kwalitatief goede Mpeg2 decoder hebben zodat ik in bsplayer mpeg2 kan afspelen MET subtitels.

Of is er een progsel dat de subtitles apart kan afspelen zodat ik de film gewoon met PowerDVD kan afspelen? Dat zou het makkelijkst zijn.
Heb nimo trouwens al geinstalleerd maar die verhelpt het ook niet.

• Marsman83
Weet niemand een goeie mpeg2 codec?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Volgens mij kunenn mpeg2 bestanden geen subtitles bevatten. .vob bestanden volgens mij wel.

Wat je kunt proberen is het bestand afspelen met bijvoorbeeld PowerDVD of WinDVD. Als die geen sub's laten zien, dan zijn ze er tijdens het rippen geen subs meegenomen maar je geeft aan dat ie er wel zijn, dus kan het zijn dat je met een ander pakket meer succes hebt.

O ja, waarom geef ik PowerDVD aan terwijl je dat al hebt gedaan? Omdat PowerDVD gewoon subs ondersteund en als die ze niet laat zien dan is er iets met de bronfile aan de hand.

PS. Kicken na 24 uur, eerder niet doen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Fairy op 19-01-2003 20:06 ]

• Marsman83
Nee ik bedoel de subs apart afspelen, dus een srt of sub bestand, net als bij divx.
Daarom wil ik hem ook graag met bsplayer of iets dergelijks afspelen. Als ik dat met de elecard mpeg2 doe dan blijft het beeld hangen zodra dr sub's worden weergegeven :?
Er moet toch ook een mogelijkheid zijn dat je de .srt of .sub langs powerdvd kan afspelen? Netzoals vobsub met WMP doet.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
nimo codec pack downloaden en die installeren dan doet ie bij alle media's die afgepeeld worden ondertitels afspelen.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Pagina: 1