Ik heb een film in mpeg2, nu kan ik die afspelen met powerDVD alleen kan ik daar geen subtitles afspelen. Nu heb ik al een mpeg2 codec geinstalleerd (Elecard Mpeg2 decoder package) maar die geeft slechte beeldkwaliteit, trillend beeld enzo.
En als ik dan de film afspeel in bsplayer stopt het beeld zodra de eerste subtitle wordt weergegeven en loopt alleen het geluid verder
Ik moet dus een kwalitatief goede Mpeg2 decoder hebben zodat ik in bsplayer mpeg2 kan afspelen MET subtitels.
Of is er een progsel dat de subtitles apart kan afspelen zodat ik de film gewoon met PowerDVD kan afspelen? Dat zou het makkelijkst zijn.
Heb nimo trouwens al geinstalleerd maar die verhelpt het ook niet.
En als ik dan de film afspeel in bsplayer stopt het beeld zodra de eerste subtitle wordt weergegeven en loopt alleen het geluid verder
Ik moet dus een kwalitatief goede Mpeg2 decoder hebben zodat ik in bsplayer mpeg2 kan afspelen MET subtitels.
Of is er een progsel dat de subtitles apart kan afspelen zodat ik de film gewoon met PowerDVD kan afspelen? Dat zou het makkelijkst zijn.
Heb nimo trouwens al geinstalleerd maar die verhelpt het ook niet.