Zeg, kan er niet iets ingesteld worden dat reacties als
deze niet meer mogelijk zijn? Dit is gewoon puur quote-werk en niet eens interessant meer om te lezen. Je kan een punt maken met een geweldig onderbouwd verhaal maar als het teveel leeswerk gaat worden dan kijkt niemand er naar. En er zijn echt teveel van dit soort reacties.
Het mag dan wel een interessant draadje zijn om te lezen, daar niet van, maar voordat je klaar bent met lezen dan ben je een uur verder. Dit had niet nodig geweest als men had geprobeerd hun reacties kort te houden (met kort bedoel ik dat het niet een eindeloze lap text moet worden). Misschien dat een letterlimiet dit soort tafereeltjes kunnen uitsluiten.
Nog iets, als je gaat modereren dan ben je al heel snel de weg kwijt door dat soort verhalen, op een gegeven moment weet je door het quote-geweld niet meer of iets een dubbelpost is of een interessante aanvulling. Ben ik de enige die wat dit betreft snel de weg kwijt raakt?
Edit:
Flame :oIk geef het op.
Het is pijnlijk duidelijk dat je gewoon te dom bent om te begrijpen waar het hier om gaat. Ik blijf mezelf niet herhalen, ik vind dat ik duidelijk genoeg ben geweest, en je snapt het gewoon niet.
Je bent compleet verblind door AMD.
Je ziet geen enkel feit dat ik aandraag, als feit aan. En dan kom je met rare, slecht onderbouwde verhalen die er half niet toe doen...
Je bent niet rationeel, en ik ga geen irrationele discussie volgen, dat schiet niet op.
Niet huilen als ik straks gelijk krijg, en de Hammer niet tegen de P4 opgewassen is.
Edit:
Hier, de arrogantie druipt ervan af.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=686141
[
Voor 29% gewijzigd door
bazs2000 op 21-01-2003 11:39
]