[ppstats] dubbele blokjes

Pagina: 1
Acties:

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:11
Ik heb een personal proxy met ppstats en met wat klasgenoten een competitie wie het hardst graast (RC5-72). Hartstikke leuk allemaal, als we elkaar op school in de kantine tegenkomen roepen we "hey grazer!" tegen elkaar, waarna er wat mensen verdwaasd naar ons kijken 8) :+

Maar 1 van de leden van ons subteam heeft ontdekt dat......wanneer je je buff-out copieert, dan flusht en dan de gekopieerde buff-out weer in de dir met je koe neerzet je dezelfde blokjes weer kan flushen en ze dus dubbel geteld worden.
Zo kun je heel hoog in de stats komen, zonder echt te grazen.

Is er iets om dit te voorkomen? zodat dubbele blokjes niet meegeteld worden ofzo, of dubbele blokjes eruitgehaald kunnen worden door pp-stats/de proxy of zoiets?
dat zou ik toch wel graag willen.

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Verwijderd

Beter idee lijkt me om dit soort valsspelers op de ignoredip lijst te zetten, en zo uit je competitie te zetten...

Eerlijke competitie is weer ver te zoeken :r

• klown
ja, maar dan nog is het herkennen van dubbele blokjes erg moeilijk...(volges mij kannet wel door logfiles door te spitten o.i.d. maar..dat is ook niet mijn hobby :7)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Ik weet dat de php/mysql variant van rc5 stats de mogelijkheid bied om een dupe list bij te houden. Met ppstats is dat vooralsnog niet mogelijk geloof ik.

Nu ook zonder stropdas

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als iemand zo laag is om bewust te cheaten, zou ik hem één keer de kans geven om het goed te doen. Als hij doorgaat meteen ignoren. Waarom moeite doen om een dupechecker te installeren. Cheaters zijn erg slecht voor de sfeer.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Hagar schreef op 19 januari 2003 @ 15:20:
Ik weet dat de php/mysql variant van rc5 stats de mogelijkheid bied om een dupe list bij te houden. Met ppstats is dat vooralsnog niet mogelijk geloof ik.
Nou ik weet dat die php niet helemaal goed werkt. Ik heb hem hier de stats laten draaien en ik kwam gem. uit op een 12k p/d wat nog nooit hebben gehaalt, en een zooi dupes dat wil je niet weten.

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Ja, ik heb daar (toen rc5-64 nog bezig was) ook veel problemen mee gehad. Het script sprak me wel aan maar het werkte voor mij ook erg slecht. Maar dat was al weer een tijd terug en ik dacht dat er wel aan gewerkt is sindsdien dus vandaar mijn post.

Nu ook zonder stropdas

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
ppstats diet niks met dubbele blokjes. het zou vrij eenvoudig in te bouwen zijn. echter zijn er twee maar's:
a) het geheugen gebruik van ppstats wordt dan enorm bij sommige perproxy's. alle blokjes moeten dan in geheugen geladen worden.
b) het sorteren van die blokjes is nog slechter voor het verwerkingstijd van het script. zal een factor 10 langer duren om de log files alleen al in te lezen. en bij sommige perproxys duurt dat nu al te lang.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Als ik zo'n cheater tegen kom op mijn proxy, dan sla ik em of ban ik zijn IP... of allebei ;)

Verwijderd

bash :

code:
1
cat pproxyrc5* | awk -F, ' { print $4 "\t" $3 "\t" $2 } ' | sort | uniq -d -c

ik heb dit zelf ook al eens gehad en dit werkt perfect !

• klown
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 17:06:
bash :

code:
1
cat pproxyrc5* | awk -F, ' { print $4 "\t" $3 "\t" $2 } ' | sort | uniq -d -c

ik heb dit zelf ook al eens gehad en dit werkt perfect !
wat ehm...gebeurd er dan? voordat ik m'n hele logfile overhoop heb...
ik gok dat alle blokjes die niet uniek zijn worden gesorteerd en weergegeven? maar kweet niet zeker:?

Verwijderd

dat klopt, je krijgt gewoon een lijst met het blocknummer en het IP

er wordt alleen weergegeven, niks gewijzigd aan de logs zelf

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

ik ben geen liux goeroe maar als je "> /cheater.txt " er achter zet, wordt de output dan niet direct naar een file geschreven ???

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

klopt ook :)

cat pproxyrc5* | awk -F, ' { print $4 "\t" $3 "\t" $2 } ' | sort | uniq -d -c > cheater.txt
zou het dan worden

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gebruikte bij RC5-64 altijd een tooltje DRCP, die haalde alle dupes eruit en reduceerde de logfiles tot 1 entry per IP per dag.

Dat scheelde ruim 90% van de logfile.

Heeft iemand enig idee of er een soortgelijk tooltje is (linux) voor RC5-72 :?

Verwijderd

DSmarty schreef op 20 januari 2003 @ 09:40:
Gebruikte bij RC5-64 altijd een tooltje DRCP, die haalde alle dupes eruit en reduceerde de logfiles tot 1 entry per IP per dag.

Dat scheelde ruim 90% van de logfile.

Heeft iemand enig idee of er een soortgelijk tooltje is (linux) voor RC5-72 :?
Misschien zou je de logfiles gewoon in een samba share kunnen gooien en zo alsnog dat progje kunnen gebruiken :?
(ik ken het programma niet overgens)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hij gooit alle enters eruit, dus je krijgt dan een behoorlijk verkl*te logfile :'(

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
s/\x10\x13/\x13/g ofzo :)
Pagina: 1