Toon posts:

De gewone videocamera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (op dit moment) nog geen digitale videocamera..maar ik heb dringend hier antwoord op nodig..
Kun je met wat voorn manier dan ook films van een videoband op de computer zetten??
en daarmee bedoel ik bijvoorbeeld..kun je met een tv-kaart videobeelden op de computer zetten?
of moet je daar bepaalde draden voor kopen ofzo?

(en is hier geen off-topic? om mijn mooie eigen speelfilms te publiceren?:P)

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
als je daarvor de aansluitingen op je kaart en op je camera hebt kan dat.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom @ GoT trouwens.
Verwacht geen wonderen van een TV-kaart hoor. Ik heb er zelf ook een en de kwaliteit is leuk maar niet meer dan dat. Ik zou eens wat reviews opzoeken over TV-kaarten en andere videokaarten die beeld op kunnen nemen hoe daar de kwaliteit van is. Bijvoorbeeld een Ati AIW variant.

Verwijderd

Als de camera TV-out heeft en je PC TV-in dan is dit geen probleem! Er zijn videokaarten die dit hebben bv. Aopen Geforce 4 Ti4200 maar er zijn ook kaarten van bv. Pinnacle of Vivanco... ga is naar een PC-zaak en laat je informeren!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
kijk:
ik heb een gewone camera:: met video-out en sound-out ofzo..en ik wil dus mijn zelfgemaakte video op mijn pc opslaan..maar hij is niet digitaal, en geluid hoeft er van mij niet persé bij te zitten..en hoe duur is een tvkaart waarbij ik goede kwaliteit heb om mijn video op de comp te zetten??
liefst onder die 100 euro nog.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:33

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> AV
Pagina: 1