Ik heb een Powermagic Radeon 8500LE 128mb DDR. Op de doos staat 64mb DDR, maar ik neem gewoon aan dat er dezelfde opties op zitten. Daar staat op dat er op de kaart een DVI-I poort zit... dat ik er dus een CRT monitor op aan kan sluiten met een DVI->CRT Connector. Maar dit lukt niet.
-De 2e monitor springt aan
-Monitoren omwisselen heeft geen zin
-Eerste monitor is Daewoo 518X
-Tweede monitor is een ADI LM 1448
-Als ik desktop uitbreiding doe, dan springt de monitor aan (oranje naar groen lampje)
-Maar ik krijg dan geen beeld
-Als ik monitor 1 als 2e laat draaien en monitor 2 als 1e, krijg ik weer geen beeld behalve op monitor 1 (alleen desktop screen, zonder icoontjes oid)
-Ik heb Catalyst 02.5 driver
Heeft iemand een oplossing, hoe ik de 2e monitor wel aan de praat krijg?
Of is het toch een DVI-D poort ipv DVI-I? Ik heb hiervoor al op internet proberen te kijken, maar de powermagic site doet het niet
.
-De 2e monitor springt aan
-Monitoren omwisselen heeft geen zin
-Eerste monitor is Daewoo 518X
-Tweede monitor is een ADI LM 1448
-Als ik desktop uitbreiding doe, dan springt de monitor aan (oranje naar groen lampje)
-Maar ik krijg dan geen beeld
-Als ik monitor 1 als 2e laat draaien en monitor 2 als 1e, krijg ik weer geen beeld behalve op monitor 1 (alleen desktop screen, zonder icoontjes oid)
-Ik heb Catalyst 02.5 driver
Heeft iemand een oplossing, hoe ik de 2e monitor wel aan de praat krijg?
Of is het toch een DVI-D poort ipv DVI-I? Ik heb hiervoor al op internet proberen te kijken, maar de powermagic site doet het niet