Toon posts:

alternatief winamp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee,
Wat is een goed alternatief voor Winamp.
Voor een paar mp3-tjes af te spelen en een enkele playlist is winamp uitstekend.
Groot nadeel, bij zo'n 8000 bestanden begint winamp3 het toch behoorlijk zwaar te krijgen.
Welk programma kan wel met zo'n grote berg muziek overweg? Graag inclusief een superieure zoek-functie...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je kan die mp3'tjes toch saven in een lijst. Hoef je ze ook niet elke keer in te laden, dan is het alleen een kwestie van die m3u-file openen :)

Goeie alternatieven zijn: Sonique, BSplayer, Coolplay.

Ik weet niet welke versie winamp je nu hebt, 2.** of versie 3?
Anders zou je de andere kunnen proberen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 16:17
Krijgt winamp 2 het ook zwaart bij 8000 bestanden??

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:53

Nakebod

Nope.

Heb hier nu "slechts" 9000 mp3s in me list, maar zelfs met 15000 had ie nergens problemen mee. Maar wat is je probleem? dat ie niet alle titels van al die nummers in 1x laat zien?

Op downloads.com staan genoeg mp3 spelers, en zag laatst hier op GoT een topic, over een mp3 player, die gemaakt is door een gast die ook winamp heeft ontwikkeld, weet niet welke dat was.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
gebruik sinds de lancering winamp3 natuurlijk winamp3 (voorheen winamp2.78). Grote PLUS is de playlist-editor.
maar 8000 mp3 in 1 playlist in winamp3 al-dan-niet gesavd werkt echt niet...
alles wordt zoooo traaaaag. wimamp3 slaat vast...
en over de zoekfunctie...tja dat gaat dan ook niet echt vlottjes, en dat is nou juist wat ik wil.
gewoon intypen deel van title, 1x klikken en spelen maar...
heb bv al wel Musicmatch Jukebox 7 geprobeerd. Maar die interface is zwaar zuur vind ik.

Verwijderd

ga gewoon terug naar winanmp 2.81

ik heb nooit gekloot met het laden van mijn playlist.. en ik zit nu op de 6500

Verwijderd

Yep. De Media Library van WinAmp3 is totaal niet stabiel en het werken met playlists werkt ook niet soepel. Gewoon teruggaan naar WinAmp 2.81, werkt perfect. Ik heb ook een tijdje WA3 gehad maar ben weer thuis. Ik wacht wel tot ze wat meer bugfixes hebben gedaan.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

De standaard MediaPlayer van WinXP (8?) : Playlist, RadioTuner, zoekfunctie. gewoonweg perfect (vind ik)

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
heb JetAudio 5 basic van download.com getrokken. Is wel 15mb, maar werkt toch zeker NIET slecht. Het uitproberen zeker waard!
En verdient meer dan een plekje in de schaduw van de 'monopolistische' Winamp

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

Foobar2k :)
Weinig resources, geen grafische gui's die geheugen zuipen, goede geluidskwaliteit en veel updates. Plus ondersteuning van veel verschillende bestandsformaten, tis een beetje spartaans, maar dan heb je wel iets.

http://foobar2000.hydrogenaudio.org
Pagina: 1