Toon posts:

Booten over AGP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Ik heb 2 videokaartjes, een Ti4200(de agp kaart :+) en een S3.. Ik heb een tijdje met dual monitor gewerkt maar kzie dat nou gewoon niet meer zo zitten enzo..Dus ik stel in de BIOS in dattie over mn AGP boot en dat gaat de eerste x uitstekend...Pas als mn comp helemaal is uitgeweest gebeuren er rare dingen als ik over AGP boot, je ziet het bootscherm nog wel, maar zogauwwie bij de DMI settings komt enzo gaattet beeld flikkeren en doen(allerlei kleurtjes) .. Ehm is dit normaal of zeg je van; nee.. Zo niet, hoe op te lossen ..

Ik boot nou trouwens temp over PCI..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Haal die PCI kaart uit je systeem en reset de BIOS. Dan zou het gewoon moeten werken :)

Verwijderd

Topicstarter
Keej, kzallut drek proberen moet eerst ffkes toast maken voor dinnetje, thxz voor snelle antwoord..

Verwijderd

Topicstarter
kHeb net hetvolgende gedaan;

Comp uit, PCI kaart eruit, clear CMOS gedaan op mobo, aangezet toen in de BIOS first boot device op AGP gezet en nog steeds hetzelfde liedje, een hoop geflikker en gedoe :?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 13:52:
kHeb net hetvolgende gedaan;

Comp uit, PCI kaart eruit, clear CMOS gedaan op mobo, aangezet toen in de BIOS first boot device op AGP gezet en nog steeds hetzelfde liedje, een hoop geflikker en gedoe :?
Heb je je oude drivers van de S3 degelijk gedeinstalleerd?
Install ook ff de detenators opnieuw anders.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Is je kaart wel goed? Doet hij het in de dual setup nog wel goed?

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02

MBV

BIOS heeft toch geen last van driverproblemen mag ik hopen? dat doet het al als je geen OS Hebt geïnstalleerd!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien ligt het aan de bios zelf... Dus als er een nieuwe bios voor je mobo is, kan je kijken wat ie doet als je die update?

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, nee khad de drivers van de S3 nog niet gedeïnstalleerd, dat probeer ik drek wel ffkes (al snappik het dan niet helemaal, de drivers worden toch pas in Win aangesproken of bennik nou :+)

kHeb in Win de S3 kaart helemaal verwijderd en nu geen probs meer, thxz :)

De kaart is nog gewoon perfect, hij doet verder alles na behoren.. Nou ik erover nadenk, in 3DMark klaptie er wel uit bij de test - "nature".. Krijggik ook een hoop geflikker op mn beeld enzo, ongeveer hetzelfde als bij het opstarten...

De BIOS herkent de kaart goed dus daar zou t toch niet aan liggen denkik :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 12:22 ]

• PommeFritz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 04:13

PommeFritz

...geen friet

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 12:51:
Keej, kzallut drek proberen moet eerst ffkes toast maken voor dinnetje, thxz voor snelle antwoord..
Wat voor medicijnen gebruik jij? :?

FireFox - neem het web in eigen hand

• PommeFritz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 04:13

PommeFritz

...geen friet

Je moet eens letten op de bijwerkingen van je medicijnen bedoel ik, volgens mij tasten ze je linker hersenhelft aan... ;)

FireFox - neem het web in eigen hand

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Ohh je bedoelt zn typ vermogen 8)7 B) |:(

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Pagina: 1