Eey, tijdje geleden (14 Juni 2002) heb ik een PC gekocht in een 'winkel' in Rotterdam.
Het leek zo'n goede zaak, druk, elke dag advertenties in de krant, leuke systemen en toen had ik een systeem uitgezocht.
P4 - 2.4 GHz
256 MB DDR
Gforce 4
100 Mbit Lan
17" monitor.
Scrollmuis
MultiMedia Keys
40 GB HD 7200
Leuke speakers..
Thuis bleek dat het Mobo niet klopte, en er een SiS videoPlank in zat.. Okay tegen meerprijs kon ik een Gforce 2!! krijgen.. Okay gedaan, en een nieuw mobo (Abit BD7II) Prima werkte goed. Maar sja nog later bleek dat er een P4 2.0 GHz in zat ... En een Gforce 2
terwijl ik voor een Gforce 4 en een P4 2.4 betaald had.. En die scrollmuis kreeg ik als ze hem niet in elkaar hoefden te zetten.. Jah ik was zó in de wolken van het systeem dat ik er niet meer aan dacht. Maar toch zit ik ermee. Ik ben vét getild.. Wat kan ik eraan doen? Op de factuur staat gewoon Gforce Video en 'CPU Intel Boxe'... En vraag ik in dat magezijn ook nog., Is dat een 2.4? Jaa hoor.. en nee dus..
Kan ik er nog iets mee doen. tiz al een half jaar later ...
Het leek zo'n goede zaak, druk, elke dag advertenties in de krant, leuke systemen en toen had ik een systeem uitgezocht.
P4 - 2.4 GHz
256 MB DDR
Gforce 4
100 Mbit Lan
17" monitor.
Scrollmuis
MultiMedia Keys
40 GB HD 7200
Leuke speakers..
Thuis bleek dat het Mobo niet klopte, en er een SiS videoPlank in zat.. Okay tegen meerprijs kon ik een Gforce 2!! krijgen.. Okay gedaan, en een nieuw mobo (Abit BD7II) Prima werkte goed. Maar sja nog later bleek dat er een P4 2.0 GHz in zat ... En een Gforce 2
Kan ik er nog iets mee doen. tiz al een half jaar later ...