Opgelicht.. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:04
Eey, tijdje geleden (14 Juni 2002) heb ik een PC gekocht in een 'winkel' in Rotterdam.

Het leek zo'n goede zaak, druk, elke dag advertenties in de krant, leuke systemen en toen had ik een systeem uitgezocht.

P4 - 2.4 GHz
256 MB DDR
Gforce 4
100 Mbit Lan
17" monitor.
Scrollmuis
MultiMedia Keys
40 GB HD 7200
Leuke speakers..

Thuis bleek dat het Mobo niet klopte, en er een SiS videoPlank in zat.. Okay tegen meerprijs kon ik een Gforce 2!! krijgen.. Okay gedaan, en een nieuw mobo (Abit BD7II) Prima werkte goed. Maar sja nog later bleek dat er een P4 2.0 GHz in zat ... En een Gforce 2 :S terwijl ik voor een Gforce 4 en een P4 2.4 betaald had.. En die scrollmuis kreeg ik als ze hem niet in elkaar hoefden te zetten.. Jah ik was zó in de wolken van het systeem dat ik er niet meer aan dacht. Maar toch zit ik ermee. Ik ben vét getild.. Wat kan ik eraan doen? Op de factuur staat gewoon Gforce Video en 'CPU Intel Boxe'... En vraag ik in dat magezijn ook nog., Is dat een 2.4? Jaa hoor.. en nee dus..

Kan ik er nog iets mee doen. tiz al een half jaar later ...

Verwijderd

Ga naar die winkel
en wees kei en keihard
zeg dat je voor dit en dat hebt betaald
en het nu ook daadwerkelijk wil
of de rechter staat op de stoep
dan worden ze wel bang
zo niet ?
rechter:D

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 11:51
Vraagje.... Hoe kan het dat je er pas een halfjaar later achter komt dat je geen
P4 2,4 heb maar een 2,0 ? heb je dat echt nooit nagekeken ?

En dat van die Geforce zou mij gelijk zijn opgevallen , ivm met performance etc...

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:09
Zonder de originele advertentie begin je weinig aangezien je aankoopbon weinig vermeldt.

Verwijderd

Ik denk dat velen willen weten welke winkel dit was geweest.

Ik ik denk dat je niet veel kunt doen, omdat er op de bon geen specifieke
onderdelen staan vermeld.

Verwijderd

Zeggen dat je naar de consumentenbond gaat wil ook weleens werken... (Mocht je niet krijgen waar je wel voor betaald hebt)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 12:52 ]

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:46

MaNdM

1000-dingen-doekje

De grootste fout die je gemaakt heb is door niet subiet te reageren op die fouten, nooit wachten met dit soort dingen. Verder kan je er NU niet veel meer aan doen. Er is nog 1 enkele optie die bij mij wel werkte, gewoon op een druk moment de winkel in stappen en dan stennis gaan maken over wat je overkomen is en dan in alle details zodat alle andere klanten het horen. Geen enkele winkel die dat graag ziet gebreuren, maar je moet het wel aandurven natuurlijk...

To be determined...

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Heb je nooit een systeem offerte gekregen? Want iedere zaak die ik ken levert eerst alle componenten op een offerte aan, met de prijs, daarna betaal je pas.

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Verwijderd

Welke zaak is dat in rotterdam?

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:43

Maartenvs

For Sale

Beetje laat :/

Maar ik denk niet dat je er iets tegen kunt doen nu het zolang geleden is. Maar ik snap niet dat je de volle prijs hebt betaalt voor een systeem wat niet klopt en vervolgens nog bij gaat betalen voor een GF 2. Is wel een hele slechte winkel als ze zo pc's afleveren.

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:59

mr_petit

opperprutser

welke winkel was dat? (woon zelf ook in r'dam en wil dit zelf niet meemaken)

'k zou gewoon teruggaan en m'n geld terugeisen.

"man is not truly one, but truly two,"

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Kun je shaken. Door de lange tijd die tussen aankoop en deze klacht is, ben je volgens de wet ingestemd met hetgene dat je gekregen hebt.

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Geld terug zal ECHT niet werken. Te lang geleden en de hardware is flink in waarde gedaalt.

Die truk met in de winkel "stennis gaan maken" lijkt mij best geinig. Anders idd consumentenbond of rechter...

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Verwijderd

Het is helaas jammer dat je geen gedetaileerde offerte hebt. Anders kun je nog zeggen dat je nu pas achter de werkelijke inhoud van je PC bent gekomen en bij de consumenten bond oid aankloppen.

• Sypher
Ja nadeel ik kan ze wel 'aanklagen' maar ze zijn advocaat. tiz een advocatenkantoor die ook pc's verkoopt :S maar de advertentie staat op de site.. maar heb ik daar wat aan denken jullie?

• KunDun
netvisions schreef op 19 januari 2003 @ 13:00:
Ja nadeel ik kan ze wel 'aanklagen' maar ze zijn advocaat. tiz een advocatenkantoor die ook pc's verkoopt :S maar de advertentie staat op de site.. maar heb ik daar wat aan denken jullie?
Tuurlijk , een advocatenkantoor dat ook pc's verkoopt :O

Verwijderd

netvisions schreef op 19 januari 2003 @ 13:00:
Een advocatenkantoor dat ook PC's verkoopt? heel vreemd verhaal, kun je ons vertellen hoe die zaak heet? Ik woon in Rotterdam, vandaar....

• Sypher
ja tiz wel zo hoor... Ze zíjn advocaat en die pc's verkopen doen ze voor de LOL...

• KunDun
netvisions schreef op 19 januari 2003 @ 13:03:
ja tiz wel zo hoor... Ze zíjn advocaat en die pc's verkopen doen ze voor de LOL...
Hij wil de naam niet zeggen van de winkel , hij wil gewoon aandacht denk ik !

Verwijderd

Hehe, n00b, zelfs mijn hond ziet het verschil tss een 2.0 ghz met gf 2 en een 2.4 ghz met gf 4!

-> Ik heb zelfs geen hond :d

Sry beetje overgereageerd maar ik vond het grappig, maar na een half jaar kan je niet veel meer doen denk ik. toch niets gerechtelijks...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 13:05 . Reden: impulsief gedrag ]

Verwijderd

Ik denk dat je weinig kan beginnen hoor. Als je er pss na een half jaar achter komt dat er iets niet klopt (ik zou dit na 5 min. al door hebben maja.). In een half jaar kan je natuurlijk heelveel met je systeem gedaan hebben en die spullen die je bij hun hebt gekocht kun je natuurlijk al lang vervangen hebben. Je kan wel naar een rechter stappen maar ik denk niet dat die echt een aannemelijk verhaal vindt.

/me En ga nu niet allemaal lopen flamen! zeg dan niets!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 13:05 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 17:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zoals al eerder vermeld: dit had je meteen aan moeten pakken |:(

Kun je nu niets meer aan doen vrees ik.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• KunDun
Deze thread kan dicht hoor !!!

Dit is FAKE !!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:59

mr_petit

opperprutser

Een advocatenkantoor dat pc's verkoopt :? (welke dan?)

Dit maakt het veel interresanter.
Als er werkelijk sprake is van oplichting mogen ze waarschijnlijk hun beroep (dat van advocaat dan ) niet meer uitoefenen >:)

"man is not truly one, but truly two,"

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Hoort hier niet maar in SG, daar kan je nog niet in dus je moet wachten. Sorry
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.