Hallo, Ik heb nu 2x een LAN kaart in mijn PC zitten, een 100 MBit en een 10. Heeft dit wel nut vroeg ik me af, en wat kan je er mee? Sneller maken of een verbinding toewijzen aan netwerk en de andere aan internet (router)...
Verwijderd
met die 10 Mbit zou je op je pc internet kunnen delen met behulp van winroute of iets dergelijks. Met die 100 Mbit kun je je netwerkie bouwen. Verder zou ik niets weten. Of die 10 Mbit er uit halen. Ook een optie
Verwijderd
Hier kunnen wij dus niks mee he. We weten niet wat je wilt, en waarom. Ik zou zeggen: Lees de algemene FAQ's eens door!
Verwijderd
100 Mbit gebruiken voor je anders pc's en die 10 Mbit op je router.
Dan ICS of w2k server NAT, of een linux router / firewall.
Vergeet op die 10 mbit niet file en printsharing en mickeysoft Microsoft client uit te zetten als je met windows internet delen gaat werken.
Dan ICS of w2k server NAT, of een linux router / firewall.
Vergeet op die 10 mbit niet file en printsharing en mickeysoft Microsoft client uit te zetten als je met windows internet delen gaat werken.
Modbreak
Het is -> Microsoft, we gaan ook niet jouw naam anders gaan spellen, schrijf het dus normaal aub
[ Voor 36% gewijzigd door Predator op 19-01-2003 13:11 ]
ja maar.. ehm.. ik heb een Router hé.. maar kan iik niet instellen. 100 voor Internet en 10 voor LAN of beide combineren?
Waarom zou je 100 mbit willen voor je internet? Je i-net lijntje haalt de 10Mbit al niet eens.
Pagina: 1