Toon posts:

Speelt de Sony DAV-S400 ook MP3 af ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de thuisbioscoop van Sony (Sony DAV-S400) ook MP3 kan afspelen ?
Ik kan het nergens vinden....

http://www.sony.nl/view.x...1149&prod=26495&loc=en_NL

Deze is te koop bij Thuiswinkelen van SBS6 voor € 549,- hetgeen €140,- scheelt met andere aanbieders.....

En weet iemand nog goedkopere plekken voor dit systeem ?

Verwijderd

Als het bij de specs niet staat lijkt het me niet :?

Verwijderd

Nope alleen de davs550 en 880. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Deze ook nog : Sony HTP-1000‘.

Tuner/versterker met 30 voorkeurzenders •5x35 watt satellietspeakers + 50 watt subwoofer •CD-/DVD-speler •Weergave van DVD, CD, VCD, CD-R, CD-RW en MP3 •Dolby Digital, DTS en Dolby Prologic 2 decoder •1 jaar garantie

Te koop bij de Makro voor 593,- euro. Zijn er nog goedkopere plekken ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 12:42:
Deze ook nog : Sony HTP-1000‘.
Grappig setje voor weinig geld maar in de meeste zaken niet meer leverbaar en zul je slechts restpartijen aantreffen wat de prijs misschien wat leuker maakt.

Kheb het setje trouwens al voor €549 gespot maar of ze hem ook kunnen leveren is de vraag.

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm, restpartijen.......

Weet jij misschien dan waar ik een soortgelijke set kan kopen die ongeveer in dezelfde prijscategorie valt die wel MP3 kan afspelen incl. alle opties die bij de Sony DAV-S400 zitten ?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:25
je kan wel met WinOnCD cd's maken met een video-cd menu waarmee je mp3's kan afspelen, maar moet je wel speciaal die cd's voor maken en dus niet simpelweg mp3's op cd branden.

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad, het makkelijke van het afspelen van die MP3 is gewoon , branden en spelen.

'k Heb alleen eigenlijk nog naar de Sony systemen gekeken, maar heeft iemand anders een andere tip voor zo'n systeem die zeker de moeite waard is qua prijs-kwaliteit verhouding ? 'k Hoef absoluut niet niet het topje van de ijsberg...

Verwijderd

Een alternatief: JVC TH-A30

Gemiddeld iets van €499 in de winkels, deze kan mp3 maar ook svcd afspelen (volgens opgaaf) de sony sets doen dit bijna nooit tenzij je trucjes gaat toepassen.

Edit:
De jvc heeft een tijdelijke actie waarin een 3-tal dvdtjes in de set meeverpakt is. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 13:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Da's ook een leuk setje, alleen zijn de speakers 25 Watt, en is dat niet iets aan de lage kant ? Die HTP-1000 heeft 35 Watt, en de DAV-S400 heeft 5x50 Watt.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 13:18:
Da's ook een leuk setje, alleen zijn de speakers 25 Watt, en is dat niet iets aan de lage kant ? Die HTP-1000 heeft 35 Watt, en de DAV-S400 heeft 5x50 Watt.....
Piek/muziek vermogen. ;) Iedere fabrikant hanteert zo'n beetje zijn eigen vermogens opgaaf. :/

Maar beide setjes klinken even goed als slecht imho maar voor het budget en wat je krijgt is de jvc interessant.

Wat wel interessant is dat de HTP-1000 een losse DVD speler heeft (DVPNS305s) welke een normale scart aansluiting naar je tv heeft.
Die andere setjes hebben dat vaak niet.

Verwijderd

Topicstarter
Wat misschien ook nog een aandachtspunt is voor mij is dat ik een Xbox EN een Video op mijn TV of Home Cinema Set wil aansluiten.

Waar moet ik dan op letten ? Video gaat via de Scart, en via welke ingangen van de TV loopt de Home Cinema Set ? Ook via de Scart ingang van de TV ?

Verwijderd

megapool op de lijnbaan kost de dav-s400 499,-
Pagina: 1