Asus P4p800 * Intel 3,4 Ghz * 1012 Mb * Maxtor 500Gb-7200 * ATI Radeon 9800SE *
Misschien dat je als opneembron 'what you hear' moet nemen?
Als je cooledit gebruik, dan kan je toch eerst je spraak opnemen op een ander spoor (later) de cd. Die kan je dan mixen. Die cd kan je desnoods eerst als wav wegschrijven (rippen) naar je HD en die dan naast je spraak laden..
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Goed idee!
Zal ik moeten onderzoekken hoe dat gaat!
Ga er mee aan de gang, ben geen ervaren gebruiker van cooledit.
Thanks
Zal ik moeten onderzoekken hoe dat gaat!
Ga er mee aan de gang, ben geen ervaren gebruiker van cooledit.
Thanks
Verwijderd
Multiquence is ook een prima proggie hiervoor. Heb't een hele tijd gebruikt om internet-radioprogs te prefabriceren.
Je kan idd de "what u hear" optie van de sb live gebruiken.
Handiger (en beter) is imho om de CD direct te rippen naar WAV, en dat als geluidstrack te gebruiken.
Spraak doe je via de microfoon, en dan die 2 tracks samenvoegen. (Cooledit kan multitracken).
Mic -> mic in sb live en cd -> line in is geen goeie optie: Je creeert onnodige verliezen door je CD van digitaal -> analoog -> digitaal te doen.
Komt ook nog biij dat de Live maar 1 input kan selecteren bij opnemen: Mic of Line In dus.
Als je beide wil kom je dus op de eerder genoemde "what u hear" optie uit.. Dan neemt ie alles op wat je in je volumeregeling aanstaat. Maar kwaliteit is ook slechter (vind ik). Mocht je dat toch willen doen: Dan ALLE niet-gebruikte kanalen dempen, anders neem je onnodige ruis op.
Handiger (en beter) is imho om de CD direct te rippen naar WAV, en dat als geluidstrack te gebruiken.
Spraak doe je via de microfoon, en dan die 2 tracks samenvoegen. (Cooledit kan multitracken).
Mic -> mic in sb live en cd -> line in is geen goeie optie: Je creeert onnodige verliezen door je CD van digitaal -> analoog -> digitaal te doen.
Komt ook nog biij dat de Live maar 1 input kan selecteren bij opnemen: Mic of Line In dus.
Als je beide wil kom je dus op de eerder genoemde "what u hear" optie uit.. Dan neemt ie alles op wat je in je volumeregeling aanstaat. Maar kwaliteit is ook slechter (vind ik). Mocht je dat toch willen doen: Dan ALLE niet-gebruikte kanalen dempen, anders neem je onnodige ruis op.
Weten jullie in het kort hoe ik kan multitracken in cooledit?
Volgens mij kan wat jij wilt gewoon met de standaard Windows software. Als je op de mixer klikt kan je bij recording instellingen kieze wat je wilt opnemen. Je kan makkelijk je interne cd-speler en microfoon mixen, en dit dan tegelijk opnemen met een soundrecorder of vergelijkbaar.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
In CoolEdit 2000 heb je twee views: de waveform-view (dan zien je een bestand dat je opgenomen of geopend hebt) en de multitrack-view (dan zie je alle tracks onder elkaar met daarop de waveforms die je erop gezet hebt.Ady schreef op 20 januari 2003 @ 08:28:
Weten jullie in het kort hoe ik kan multitracken in cooledit?
Het staat heel simpel uitgelegd in de Helpfunctie (F1). Die zou ik eerst 'ns doorwerken.
Pagina: 1