Toon posts:

Sony VAIO PCG-F807K modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een reinstall gedaan van mijn Sony VAIO PCG-F807K , van de site de modem drivers gedownloaded. Maar hekent modem niet :'(

Zit nu te kijken met een PCI simple communication controller en diverse drivers later nog geen modem :-(

Heeft iemand een link of wie mailed mij even van zijn recovery CD de modem drivers ?

Van driverguide een driver gedownloaded , w2k zegt das jammer geen driver voor huidige (ik dacht connexant chipset) gevonden.

alvast bedankt
Paul

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 11:51 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik meen dat de F801 vrijwel hetzelfde is als de F807, de F801 heb ik zelf, en dat is idd ellende met de modem. Ik probeerde voorheen de ME drivers onder 2k dat werkte wel. Maar er zijn ook NT4.0 drivers beschikbaar.

http://www.ita.sel.sony.c...wnloadfile=COC418KNBD.EXE win2k driver connecant modem

http://www.blue-tech.com/...PCG&sub_name=F801%2FF807K hier zouden drivers moeten staan voor de VAIO

sony support is echt slecht op de F8xx serie, vrijwel nergens zijn die drivers te vinden.
Maar ik meen dat de modem een ESS of een connexant is. Bij ESS zouden ze bij de audiodrivers moeten zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Die COC418KNBD.EXE had ik reeds geprobeerd , nee zegt W2K is geen modem ..

Verwijderd

Topicstarter
Die blue tech > no drivers found.

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij de recovery CD ?

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals die COC418KNBD.EXE gedownload , vreemd is een andere als ik reeds had. Dit is een Windows installable.... zou het dan toch ?:-)

Ik hou je op de hoogte thx

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik heb wel een recovery cd, van mijn F801A

enne, Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif dit knopje kun je gebruiken om je post te editen, zodat je niet constant je eigen topic hoeft te schoppen

ow, en lees ook de FAQ nog even, het wordt namelijk als irritant ervaren om je naam onder je post te zetten.

Ik heb de drivers even op mijn webspees gezet (ik zie geen email in je profile) http://members.home.nl/terw-dan/audio.rar

dit is de audio/modem driver (audio werkt standaard wel in 2k, modem niet)

[ Voor 32% gewijzigd door TERW_DAN op 19-01-2003 15:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
thx , ook voor de tips ben niet zo'n freq. poster. Heb me profile maar even aangepast wel zo netjes..

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Had je die drivers gedowned? en werken ze?
Dan knikker ik ze weer van mijn webspace af namelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
heb ze reeds gedowloaded , notebook ga ik zo mee verder ik hou je op de hoogte.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 18:10:
heb ze reeds gedowloaded , notebook ga ik zo mee verder ik hou je op de hoogte.
net die COC418KNBD.EXE proberen te installen , gaat systeem eerst controlleren. Geeft error kan driver niet installeren . Dus op naar Windows XP (misschien native support)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 19:00:
[...]

net die COC418KNBD.EXE proberen te installen , gaat systeem eerst controlleren. Geeft error kan driver niet installeren . Dus op naar Windows XP (misschien native support)
Wordt steeds mooier , ik laat windows eerst compat scan doen > (geen driver voor modem x geinstalleerd dus) zegt windows Conexant WINACHSF Softmodem gaat problemen geven.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 19:03:
[...]

Wordt steeds mooier , ik laat windows eerst compat scan doen > (geen driver voor modem x geinstalleerd dus) zegt windows Conexant WINACHSF Softmodem gaat problemen geven.
dat zou moeten lukken met de NT4.0 driver die op de VAIO site te verkrijgen is. Helaas ligt die weer eens plat. (is geloof ik nooit echt up geweest, brakke site).

Ik heb hem hier 'ergens' op cd. mocht ik hem tegenkomen post ik dat wel eventjes. zou zo niet weten waar hij ligt namelijk, moet ik gaan zoeken. (waarom werkt CTRL-F niet in mijn cdrek :P)

edit: gevonden, file is alleen bijna 10MB, beetje te groot om te mailen.
Laat even weten of het gelukt is of niet? anders heb ik hier nog een andere driver liggen.

[ Voor 13% gewijzigd door TERW_DAN op 20-01-2003 13:28 ]

Pagina: 1