Toon posts:

[Debian] Ter info: Debian op Sony Vaio PCG-C1MHP

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Ik ben zelf een Sony Vaio PCG-C1MHP (Picturebook) gebruiker, en krijg steeds vaker vragen over of het mogelijk is om er Linux op te krijgen, en hoe dan wel precies. Ik heb hier dus maar een website over gemaakt.

http://kryz.org/vaio.html

Is dit niet de juiste plaats om deze info te plaatsen, dan hoor ik dat graag.

Kryz

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is meer spam,
en das ook niet gewenst :(

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 13:01

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

AMD_er schreef op 19 January 2003 @ 11:38:
Het is meer spam,
en das ook niet gewenst :(
Is al gemeld. Zo te zien heeft user zich er speciaal voor aangemeld.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

Kryz uit de cistron nieuwsgroep :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Tijd voor een definitie van spam, misschien? Heb ik er commercieel voordeel bij? Dacht het niet. Geef ik valse informatie? Ook niet. Probeer ik mensen naar mijn website te lokken voor andere, achterliggende redenen? Tsja, kijk maar naar mijn website, en vertel me maar wat dan precies.

Ik dacht dat het nut van een dergelijk forum was datje informatie kan delen. Als iedereen dan op zijn achterste pootjes gaat staan, prima, sluit je dit topic toch?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 12:12:
Kryz uit de cistron nieuwsgroep :Y)
Hah, de enige echte. 8)

Verwijderd

als je informatie geeft hoe je iets moet doen, en als dat dan als spam gezien wordt, waar moet het dan heen met got...

Verwijderd

Als er een account wordt aangemaakt om even een dergelijke melding op GoT te zetten is het wel degelijk reclame voor de eigen website. En dat zien we liever niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.