[RPG]Warcraft Roleplaying Game

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ik las net op de Blizzard site , dat ze met een Warcraft RPG bezig zijn .

Check Deze Link maar ff :)

Ik ben benieuwd , er stond ook dat hij al in de zomer van 2003 zal uitkomen .

[ Voor 8% gewijzigd door KunDun op 19-01-2003 10:52 ]

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 15:59
1. Je link is verneukt ;) (er staat eerst een link naar GoT, en dan naar Blizzard.... dat werkt niet...
2. Het heet World of Warcraft als ik me niet vergis...

Lijkt me best wel vet eigenlijk...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• KunDun
Hehhehe nee link is gefixed , en nee dit is niet WOW

• Shagura
  • Laatst online: 27-10 14:32
Is gewoon weer een Dungeons & Dragons variant, maar is op zich wel leuk :)

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Hu? RPG, cool:D

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Verwijderd

Warcraft en D&D? ik denk dat fans van beide games teleurgesteld gaan worden, het zijn 2 compleet andere settings

Verwijderd

Wordt et dan niet gewoon een NWN in WarCraft stiijl? Zou ik wel vet vinden, dat je dan echt battles meemaakt als character, dus niet altijd 1vs1, maar 1000vs1000 npc's of online... dit zou voor mij nog steeds het ultieme spel zijn...

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
had ut ook gelezen, ben benieuwd

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 14:38:
Warcraft en D&D? ik denk dat fans van beide games teleurgesteld gaan worden, het zijn 2 compleet andere settings
Naja, ten eerste is D&D niet de setting maar de regels, je doelt waarschijnlijk op Forgotten Realms. Dark Sun of Ravenloft ziet er bijv al heel anders uit. Ten tweede ligt warcraft niet zo ver van D&D af hoor, als je halflings eruit kicked en de drows night elves noemt dan heb je het al bijna.

Whuh? I.s.m. White Wolf? Dat concureert toch met WotC? Maar ik denk dat de D&D mechanics gewoon bruikbaar blijven, hoewel ik nogsteeds vind dat je voor een crpg geen DnD regels moet gebruiken, daar moeten gewoon toegespitse rules voor gemaakt worden, DnD gebruiken heeft totaal geen zin.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkX op 19-01-2003 17:41 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

DarkX schreef op 19 January 2003 @ 17:36:
[...]

Naja, ten eerste is D&D niet de setting maar de regels, je doelt waarschijnlijk op Forgotten Realms. Dark Sun of Ravenloft ziet er bijv al heel anders uit. Ten tweede ligt warcraft niet zo ver van D&D af hoor, als je halflings eruit kicked en de drows night elves noemt dan heb je het al bijna.
Je hebt gelijk, maar ik denk dat als ze het een beetje van beide willen laten hebben dat ze dan veel mensen zullen teleurstellen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 14:46:
Wordt et dan niet gewoon een NWN in WarCraft stiijl? Zou ik wel vet vinden, dat je dan echt battles meemaakt als character, dus niet altijd 1vs1, maar 1000vs1000 npc's of online... dit zou voor mij nog steeds het ultieme spel zijn...
hmjah 1000 vs 1000 npc's zou idd heel zalig zijn, allemaal met een unieke uitrusting en zo, alleen vrees ik dat het een tikkeltje te zwaar zou zijn voor de pc :), voor de rest zou het idd wel vet zijn :9~

Verwijderd

Je wil toch niet zeggen dat we hier op het spraakmakende tweakers.net pas sinds 19 januari wisten dat blizzard met WoW bezig was :?

In ieder geval ga ik dat spel toch niet kunnen spelen, maar weet nu al zeker dat het goed gaat worden (blizzard weetjewel!).

edit: sorry, wat over het hoofd gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 23:15 ]

• KunDun
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 22:12:
Je wil toch niet zeggen dat we hier op het spraakmakende tweakers.net pas sinds 19 januari wisten dat blizzard met WoW bezig was :?

In ieder geval ga ik dat spel toch niet kunnen spelen, maar weet nu al zeker dat het goed gaat worden (blizzard weetjewel!).
Als je wat beter had gekeken , zou je hebben gezien dt dit niet om WOW gaat !!!

• punt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08-2020
Er staat volgens mij duidelijk in de text dat het hier om een Pen & Paper rpg gaat :)
The D&D Warcraft RPG will translate the richness and complexity of the hugely successful Warcraft real-time strategy computer game series into a fully interactive print roleplaying game world.
"We look forward to giving our fans a new perspective on the scope and depth of the Warcraft world, while also introducing pen and paper gamers to a new universe," said Metzen.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Bwehehehe, er wordt idd slecht gelezen :) Is dus net zoiets als die Diablo RPG die tijdje terug gemaakt is.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Pagina: 1