Mijn vraag is dus of volgende DVD speler voor pc (Pioneer DVD-A06S) http://www.pioneer.be/nl/..._id=632&taxonomy_id=43-91 naast een horizontale en verticale montage ook op een andere manier te monteren valt nl. rechtopstaand
Ben ik raar of is verticaal al niet hetzelfde als rechtopstaand? Maar over het algemeen moet het kunnen. Het enige wat meestal niet kan is ze onder een schuine hoek zetten.
Indien de DVD speler ook verticaal gemonteerd kan/mag worden, dan zou het in theorie ook rechtopstaand gemonteerd moeten kunnen worden. Zolang het maar klemvast zit, kan het geen kwaad. Maar wat mij meer intrigeert is waarom je überhaupt een DVD speler rechtopstaand wil hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 19-01-2003 11:31 ]
Verwijderd
In principe kan een cdrom en dvd op die manier ook werken maar ik persoonlijk heb altijd het gevoel dat er sneller iets fout kan gaan, cd die ongelukkig spint/crashed/etc. Probeer het en je weet het en laat gelijk het resultaat weten.
Ik heb het ooit met een oude 8 speed cdrom geprobeert maar het lijkt dan net alsof de cd een beetje los door de drive heen slingert
Ik heb het ooit met een oude 8 speed cdrom geprobeert maar het lijkt dan net alsof de cd een beetje los door de drive heen slingert
als je wel eens een CD-ROM-speler hebt opengemaakt zie je dat er een houder is die omhoogklapt als de drive dichtzit, waardoor de CD geen kant meer op kan.
Verder hebben de meeste drives wel een paar haakjes die je kan omdraaien op lade zodat ie ook verticaal kan (en theoretisch op de kop, maar dan moet je telkens een klemmetje omdraaien om CD derin / deruit te halen en voorkomen dat ie niet valt)
Verder hebben de meeste drives wel een paar haakjes die je kan omdraaien op lade zodat ie ook verticaal kan (en theoretisch op de kop, maar dan moet je telkens een klemmetje omdraaien om CD derin / deruit te halen en voorkomen dat ie niet valt)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Voor dat authentieke broodroostergevoel nauurlijkMaar wat mij meer intrigeert is waarom je überhaupt een DVD speler rechtopstaand wil hebben?
Pagina: 1