Toon posts:

Is er een site...............

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
......die de afkortingen van autoradio's uit kan leggen incl de functie
voorbeeld rds,eon,pty,ta,pi,ps en tp

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 14:07

Tux

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:20
Staat dat niet in het boekje bij je radio? Googled:
http://www.blueice-electronics.co.uk/reference/glossary/

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Verwijderd

Topicstarter
thx sjolmers mijn results kwamen niet verder dan 400 sites die een autoradio aanboden 8)7

• sjolmers

sjolmers

Tux schreef op 19 January 2003 @ 10:31:
[...]

Je zou ook normaal kunnen reply'en :/
Ik help hem in iedergeval, word alleen zo moe van al die voor de hand liggende vragen.....maar heb jou nog geen antwoord zien geven :x

• sjolmers

sjolmers

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 10:31:
thx sjolmers mijn results kwamen niet verder dan 400 sites die een autoradio aanboden 8)7
Ok, mischien reageer ik wel ietsje te voorbarig, maar het is zo vaak zo dat men naar de bekende weg vraagt. Was niet mijn bedoeling om iemand echt op stang te jagen of te beldedigen of wat dan ook.

ik hooop dat je wat aan die link van mij had. :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:12

Boss

+1 Overgewaardeerd

Om nog maar te zwijgen over de Topic Titel. Daar zijn volgens mij ook wat regeltjes over :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

opgelost dus, google lost het meestal wel op :P

Nog een verzoekje om volgende keer een duidelijke topictitel te maken, en nog het verzoek met de GGGGGGGOEEEGLEEEEreply om dat voortaan iets tactischer te brengen :) Met een duidelijke uitleg hoe je het had kunnen vinden komt het wat vriendelijker over en werkt het meestal beter ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.