Ik heb laatst mijn HD vernield, tenminste ik denk toen.
Ik neem regelmatig een HD mee naar vrienden.
makkelijk om grote bestanden over te zetten.
Vandaag heb ik weer m'n HD in mijn eigen pc gezet, en kreeg kort daarna foutmeldingen dat er data niet gelezen kon worden.
stekkers eruit, weer erin. hielp niets.
HD weer los schroefen. en wat bleek.
Blijkbaar heb ik tijdens het inbouwen van m'n HD het stikkertje wat op de zijkant zit kapot gestoken. er is er waarschijnlijk een stof deeltje in de HD gekomen.
de vraag is dus, heeft het nut om m'n HD open te maken en met perslucht de boel schoon te spuiten? of is hij echt kapot?
De HD maakt geen rare geluiden, en is nog steeds even stil als voorheen.
als ik de HD aansluit kan ik een paar minuten nog data overzetten, daarna krijg ik foutmeldingen en leesfouten.
is er nog hoop?
info: Seagate U6 ST340810A
Ik neem regelmatig een HD mee naar vrienden.
makkelijk om grote bestanden over te zetten.
Vandaag heb ik weer m'n HD in mijn eigen pc gezet, en kreeg kort daarna foutmeldingen dat er data niet gelezen kon worden.
stekkers eruit, weer erin. hielp niets.
HD weer los schroefen. en wat bleek.
Blijkbaar heb ik tijdens het inbouwen van m'n HD het stikkertje wat op de zijkant zit kapot gestoken. er is er waarschijnlijk een stof deeltje in de HD gekomen.
de vraag is dus, heeft het nut om m'n HD open te maken en met perslucht de boel schoon te spuiten? of is hij echt kapot?
De HD maakt geen rare geluiden, en is nog steeds even stil als voorheen.
als ik de HD aansluit kan ik een paar minuten nog data overzetten, daarna krijg ik foutmeldingen en leesfouten.
is er nog hoop?
info: Seagate U6 ST340810A