[Zonnet USB ADSL Modem] Mandrake 9.0

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik heb na mijn vorige desperate poging (post 691669) Mandrake 9.0 maar geinstalleerd aangezien ik de module van het E-Tech USB ADSL Modem (Versie 2) onder Redhat 8.0 echt niet aan de praat kreeg. De module is hier te vinden nogmaals: module
Nu heb ik eindelijk Mandrake 9.0 draaien met de juiste kernel maar nu komt er inderdaad een device bij in ifconfig, namelijk 'hsb0', maar wanneer ik deze een IP probeer te geven of up te krijgen zegt ie zoiets als 'SSIOVCTL: Resource not available'.
Hebben die lijers EINDELIJK na zoveel tijd hun internetprodukt ook voor Linux geschikt gemaakt, lukt het ZELFS in die ene stomme Mandrake-versie/kernel niet!

Iemand die het is gelukt dit modem dat bij Zonnet ADSL Family geleverd wordt aan de praat te krijgen (E-Tech ADSL USB modem versie 2)??
En die error, wasda?

Verwijderd

Misschien moet je eens de FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 27/12 doorlezen, daar staat een nuttige link in voor ADSL. En kijk ook even in [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] voor wat we verwachten van een topicstart.

/edit:Overigens zou je beter verder kunnen gaan in je eerder geopende topic.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 03:09 ]

Dit topic is gesloten.