Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
RTFM.... oftewel... read the fuc@#$%@ eh... friendly manual...
Zonder gein.... kabeltje aansluiten tussen je video-out van je 7100 en je video-in van je tv (duh)... welke kabel? weet ik veel welke er aan je 7100 en tv zit... SVHS, Tulp, Scart??????
Softwarematig? ga naar de eigenschappen van je grafische kaart... daar zit ergens een tabblad waar je kunt selecteren of je gebruik wilt maken van tv of monitor... let erop dat je het juiste signaal selecteert PAL-b???).
Ook kun je TVTool downloaden bij come.to/tvout werkt een stuk makkelijker!!! bovendien kun je tegelijkertijd monitor en tv aansturen.... easy proggie... gewoon proberen
Zonder gein.... kabeltje aansluiten tussen je video-out van je 7100 en je video-in van je tv (duh)... welke kabel? weet ik veel welke er aan je 7100 en tv zit... SVHS, Tulp, Scart??????
Softwarematig? ga naar de eigenschappen van je grafische kaart... daar zit ergens een tabblad waar je kunt selecteren of je gebruik wilt maken van tv of monitor... let erop dat je het juiste signaal selecteert PAL-b???).
Ook kun je TVTool downloaden bij come.to/tvout werkt een stuk makkelijker!!! bovendien kun je tegelijkertijd monitor en tv aansturen.... easy proggie... gewoon proberen
Verwijderd
Bij je kaart zaten 2 kabels.
1. S-video
2. composite
sluit 1 van de 2 aan op een ingang van je TV of Video (kan je lekker je games opnemen op je video). Maar zorg wel voor de laatste Asus drivers (6.18)
1. ga naar je Asus icoon in de taskbar
2. klik op dispay properties
3. klik op instellingen ->geavanceerd
4. klik op tab Twinview en kies "clone"
5. klik op tab output-device en kies "TV"
Start je PC opnieuw op.
PS. zorg wel voor een resolutie van 800x600.
voordat je begint.
1. S-video
2. composite
sluit 1 van de 2 aan op een ingang van je TV of Video (kan je lekker je games opnemen op je video). Maar zorg wel voor de laatste Asus drivers (6.18)
1. ga naar je Asus icoon in de taskbar
2. klik op dispay properties
3. klik op instellingen ->geavanceerd
4. klik op tab Twinview en kies "clone"
5. klik op tab output-device en kies "TV"
Start je PC opnieuw op.
voordat je begint.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 00:07 schreef BERKYZ het volgende:
1,2,3,4,5
Start je PC opnieuw op.
voordat je begint.[/quote]OK 1 t/m 5 ok, maar de rest hoeft echt niet.
Ik heb die kaart hier en gewoon switchen tussen TV en Monitor is mogelijk. Ook zonder de resolutie op 800*600 te zetten.
En je PC opnieuw opstarten??? Echt niet, Dat is complete onzin. Gewoon switchen, voila en direct filmpje kijken.
1,2,3,4,5
Start je PC opnieuw op.
voordat je begint.[/quote]OK 1 t/m 5 ok, maar de rest hoeft echt niet.
Ik heb die kaart hier en gewoon switchen tussen TV en Monitor is mogelijk. Ook zonder de resolutie op 800*600 te zetten.
En je PC opnieuw opstarten??? Echt niet, Dat is complete onzin. Gewoon switchen, voila en direct filmpje kijken.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
Ik moet bij mij toch echt telkens opnieuw opstarten. Mis ik dan ergens een instelling ofzo?
Pagina: 1