Ik heb geprobeert om FreeBSD-5.0 te installeren in vmware (vmware server draait op winxp).
In het begin bij de vmware wizard had ik gekozen om een FreeBSD guest os te installeren.
De installatie ging echt heel erg langzaam.. hij deed er uren over, ik had het maar afgebroken.
Toen ging ik het opnieuw proberen, maar nu selecteerde ik Linux als guest os in de vmware wizard.
Nu ging de installatie wel sneller, hij was ongeveer 30 minuten bezig.. Ik weet niet of dat sneller kan maarja.
Toen had ik vmware tools geinstalleerd in FreeBSD, en X geconfigureerd.
Alles ging goed dacht ik, totdat ik kde opstartte, dat ging verschrikkelijk langzaam
Ik denk dat er echt iets fout is, ik had laatst ook slackware 8.1 geinstalleerd op vmware maar die ging gewoon lekker snel
Maar in FreeBSD doet hij er gewoon 15 seconden over om konqueror te starten!
Ik heb een AMD Athlon XP 1900+ en in vmware heb ik 265MB geheugen gebruikt..
Dat is toch zat?
help
In het begin bij de vmware wizard had ik gekozen om een FreeBSD guest os te installeren.
De installatie ging echt heel erg langzaam.. hij deed er uren over, ik had het maar afgebroken.
Toen ging ik het opnieuw proberen, maar nu selecteerde ik Linux als guest os in de vmware wizard.
Nu ging de installatie wel sneller, hij was ongeveer 30 minuten bezig.. Ik weet niet of dat sneller kan maarja.
Toen had ik vmware tools geinstalleerd in FreeBSD, en X geconfigureerd.
Alles ging goed dacht ik, totdat ik kde opstartte, dat ging verschrikkelijk langzaam
Ik denk dat er echt iets fout is, ik had laatst ook slackware 8.1 geinstalleerd op vmware maar die ging gewoon lekker snel
Maar in FreeBSD doet hij er gewoon 15 seconden over om konqueror te starten!
Ik heb een AMD Athlon XP 1900+ en in vmware heb ik 265MB geheugen gebruikt..
Dat is toch zat?
help