[Logitech]Vreemd muisprobleem in winXP

Pagina: 1
Acties:

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ik heb dus een logitech ifeel mouseman. (die 'ergonomische' met feedback) en windowsXP NL SP1 geinstalleerd.
ook heb ik mouseware 9.75 en de immersion software (voor die trillingen).

het vage probleem:
ik heb me muis ingesteld qua gevoeligheid van de beweging, en de duimknop heb ik ge-assigned als dubbelklikken.
Nu wisselt de muis constant af tussen een hele andere beweging (veel trager) en de duimknop veranderd dan van functie.

nou is dit gewoon heeel erg vervelend. (dus je zit beetje te browsen, en je cursor veranderd gewoon van snelheid, en wil je met 1 duimklik dubbelklikken, doet ie het niet)

is dit een bekend probleem? of iemand die misschien de oplossing weet?
het is trouwens een verse installatie van winXP. (vandaag opnieuw geinstalleerd)
bij de vorige installatatie van winXP kwam dit probleem pas vorige week en daarvoor heeft het altijd perfect gewerkt.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Heb je al nieuwe/oudere mouseware geprobeerd dan? En dat ding werkt natuurlijk weer niet zonder mouseware? :?

Raku

• randje
  • Niet online
waarom ik geen oude mouseware heb gebruikt: hij heeft het 2 installaties geleden perfect gedaan met 9.75 (ik installeer best wel vaak :P )
en zonder mouseware doet ie het uiteraard wel, maar dan kan ik me duimknop niet instellen als dubbelklik <------- eenmaal dubbelklikknop, nooit meer wat anders :)

Verwijderd

hmmm... ik zou toch proberen om een oudere versie van mouseware te installeren. mijn Logitech optical mouseman cordless had ook problemen met 9.75. Mousesnelheid ging omlaag als er geen windows open zijn.. ontzettend raar probleem. Ik gebruik nu 9.73, werkt perfect.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ja , misschien dat het nu aan het licht komt wegens een conflict wat eerder vermeden werd , maar met deze nieuwe installatie wel gecreërd word? Probeer het gewoon eens :)

Raku

• randje
  • Niet online
ik heb heel ff nog 9.75 erop gelaten en me muis in een andere usb poort gezet, tot nu toe (half uurtje) nog geen problemen gehad, maar als het door blijft zetten, dan toch maar even 9.73 installeren.
:) :*

Verwijderd

Weet iemand waar ik die 9.73 kan downloaden?
Pagina: 1