Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Efficient je hele casewindow ets verlichten?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14
Ik weet niet of ik dit wel los mag posten van dat laser gedoe n eindje verderop, maar dit gaat niet echt over leser besturing, dusssss:

Ik heb eens zitten denken, hoe kun je et beste zon ge etste of gegraveerde case window op laten lichten, nou dacht ik, als ik nou es gewoon zon lasterpointertje verbouw zodat ie recht door de rand van de plaat schijnt, en op de rest van de randen op de plaat n strip gesneden spiegel plak, zal ie dan mooi oplichten, of is de lichtsterkte al gauw vervaagt? :/

Zie maar, alst n stomme topic is delete em dan maar he. ;)

Verwijderd

hmm ik begrijp die brabbel taal niet echt
maar je kan het met velle leds proberen
die schijnen redelijk goed

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 00:23 ]

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
ccfl er langs lijkt me het beste

als je een laser door het plexy heen wilt laten "stuiteren" kun je beter wat anders bedenken, de intensiteit neemt dan heel snel af

Repareren doe je zo.

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
CCFL op de bovenkant van het plexiglas legen werkt erg goed.
Eneuhm als het niet mag dan maar verwijderen is ook niet toegestaan.. als je het niet weer eerst een modje vragen!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 10:39
LED's of CCFL erlangs (aan de rand dus).
Verders is dit al vaker langsgekomen. En als je een topic wil posten maar je weet niet zeker of het kan dan kan je eerst aan mij (of AcouSE) vragen of je het mag openen, dus niet zeggen "ik post het, als het niet mag haal het dan maar weg".

[dicht]

Dit topic is gesloten.