Ik heb de FAQ gelezen over airflow!

Ik wil graag weten welke nu het beste zou zijn voor koeling.
Plaatje 1: Een extra fan in me casewindow zodat die op me procesor fan blaast.
Plaatje 2: Tussen me casewindow en de fan een Fanduct.
En ik heb een "probleem" op de voorkant van me case wil ik een ventilator maar het opervlakte is niet vlak maar er zit een soort golf.
Nu wil ik graag 2 fans aan de allebei de voorzijkanten die tegen elkaar blazen en zo dus koele lucht in de case blazen, heb dit echt nut? of zou ik op de 2 dan mischien zoiets moeten zetten:

Edit: Me voeding is een dubbel fan die zuigt lucht uit me case door de voeding naar buiten. Maar zit heel dicht bij me procesor en haalt daar dus ook lekker de koude lucht vandaan.
Achterop me computer zou ook nog een Fan kunnen om nog meer lucht weg te halen.

Ik wil graag weten welke nu het beste zou zijn voor koeling.
Plaatje 1: Een extra fan in me casewindow zodat die op me procesor fan blaast.
Plaatje 2: Tussen me casewindow en de fan een Fanduct.
En ik heb een "probleem" op de voorkant van me case wil ik een ventilator maar het opervlakte is niet vlak maar er zit een soort golf.
Nu wil ik graag 2 fans aan de allebei de voorzijkanten die tegen elkaar blazen en zo dus koele lucht in de case blazen, heb dit echt nut? of zou ik op de 2 dan mischien zoiets moeten zetten:

offtopic:
Plaatjes heb ik trouwens zelfgemaakt en deed er bijna 2 uur over! newbie at work
Plaatjes heb ik trouwens zelfgemaakt en deed er bijna 2 uur over! newbie at work
Edit: Me voeding is een dubbel fan die zuigt lucht uit me case door de voeding naar buiten. Maar zit heel dicht bij me procesor en haalt daar dus ook lekker de koude lucht vandaan.
Achterop me computer zou ook nog een Fan kunnen om nog meer lucht weg te halen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 00:10 ]