Toon posts:

Disney dvd werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet niet of dit echt vaak langs geweest is maar ik heb vandaag een disney dvd (belle en het beest speciale uitvoering deluxe) en heb een samsung dvd-s324.
tijdens het spelen gaat de dvd soms skippen. het ergste is dat hij een half uur opeens skipte. Dit is niet een simpel spinout van de motor. maar er is iets anders. Ook geprobeerd met multiregion en dvd 2 regio.

Wat kan het probleem zijn. Ik heb wel gehoord over andere dvd flims die niet goed werkte op bepaalde spelers. is hier een site voor of een infopunt?? ik heb lopen zoeken op google maar kon niks concreets vinden

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hier is een lijst (en sowieso een goede faq):

http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html#1.41

Maar ik zie jouw geval er niet tussen staan, maar er staan hier ook links naar andere lijsten over dit onderwerp, dus misschien dat je daar wel iets kunt vinden.

Verwijderd

Topicstarter
zou een nieuwe firmware van samsung het probleem oplossen??? zo ja waar kan ik die downloaden??

Verwijderd

Is er niet gewoon een Windows Update voor het draaien van Belle en het beest en Sneeuwwitje op Windows XP bij die iets minder belangrijke Windows Updates? Ik zal eens kijken voor je....
Start, programma's, windows update, Zoeken naar updates, Windows XP, nee, zie em er niet bij staan. Misschien dat hij dan is opgenomen in service pack 1. Staat me iets van bij dat ik dat ooit heb gelezen. Zo'n vage update blijft je altijd bij hangen.

Voor je vraag op de firmware van samsung, zoek eens op http://www.samsungelectronics.com. Wellicht dat je hem daar vind.

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Yep, heb ook inderdaad zon update gezien bij Windows XP.

Ik had een tijd last (gisteren) dat LOTR het niet deed. Kwam het menu niet in. Meerdere mensen op Internet hadden dit probleem. Heb het gisteren lopen uitzoeken, Windows reinstalled en op een gegeven moment ghosten etc. Probleem bleek Intel Application Accelerator 2.3.0 build 2164 te zijn. Misschien alleen in combinatie met een Pioneer DVD-ROMS...

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ahum, windows update draaien op een standalone dvd speler?
Daar help je de topic starter niet bepaald mee.

Misa: kijk je dvd eens goed na, zitten er krasjes of vlekken op? Probeer de dvd eens bij kennissen op een andere dvd speler. Doet het probleem op een andere speler zich ook voor dan is de dvd niet goed en terug naar de winkel waar je die disney film hebt gekocht. Doet het bij een ander wel goed dan is je dvd speler niet goed en moet je contact opnemen met de helpdesk van samsung of naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.

Overigens, welkom op GoT Misa.

[ Voor 5% gewijzigd door Scarp op 19-01-2003 18:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja bij de dvd speler van me moeder een philps deed ie het wel..alleen die tv is kapot ziej je rechts de hele tijd ext1 ook niet leuk kijken. maar inderdaad met windows update kom ik niet echt ver......dus is allemaal niet echt zo nutig informatie.....

en op die samsung site kom ik ook niet ver

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 18:57 ]

• Scarp
  • Niet online
Als die dvd het op een andere speler wel doet, dan moet je contact opnemen met de winkelier van je dvd-speler. Of direct met samsung in nederland.

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan wacht op een antwoord....

Verwijderd

Lastig, ooit nog op de Samsung service lijn gewerkt en nog niet weten dat de dvd-s324 eem standalone speler is :). Nouja, ik heb er ook niet zolang gewerkt en het is al een aardig tijdje geleden. Waarschijnlijk bestond dat type toen niet.

Opvallend dat een dvd die bij Windows XP een update vereist ook niet in de Samsung DVD speler draait. Maar goed. Als de DVD in een andere speler wel werkt, heeft de winkel jou een niet correct werkende DVD-Speler verkocht. Ik zou er gewoon mee terug gaan naar de winkel. Als ze een beetje service gericht zijn nemen zij maar contact op met Samsung Nederland (maar direct kan natuurlijk ook). Misschien is het bij samsung zelfs bekend (nog de vraag of ze dat direct zeggen).
Eén advies. Zolang die DVD wel op een andere speler werkt en niet op je Samsung zal ik er geen genoegen mee nemen.

En als je je speler op regiovrij hebt gezet, zet dat onmiddelijk weer terug als je hem terug stuurt en als ze je er over gaan vragen van Samsung zeg je gewoon geen idee te hebben waar ze het over hebben. Als iemand daar een beetje lui wil zijn kunnen ze het zo afschepen met, er is aan de software gekloot om hem regiovrij te krijgen.

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 20:35:
Lastig, ooit nog op de Samsung service lijn gewerkt en nog niet weten dat de dvd-s324 eem standalone speler is :). Nouja, ik heb er ook niet zolang gewerkt en het is al een aardig tijdje geleden. Waarschijnlijk bestond dat type toen niet.
Kunnen we hier conclusies uit trekken over de algemene kwaliteit van de helpdesk van samsung? :P

Maar Misa Hayase moet gewoon terug naar de winkel waar het apparaat is gekocht en die het laten uitzoeken.

Verwijderd

Scarp schreef op 19 januari 2003 @ 21:07:
[...]

Kunnen we hier conclusies uit trekken over de algemene kwaliteit van de helpdesk van samsung? :P

Maar Misa Hayase moet gewoon terug naar de winkel waar het apparaat is gekocht en die het laten uitzoeken.
Ik zou niet durven, nee de kwaliteit van de helpdesk van Samsung is de afgelopen jaren alleen maar verbeterd.
Ik heb twee maanden alleen maar bijgesprongen op de helpdesk, en dat voor die afgelopen jaren zegmaar, toen het nog vorm moest krijgen. Niet lang gewerkt en het was ook niet mijn hoofdtaak.
Het zegt waarschijnlijk meer iets over mijn kwaliteiten op de helpdesk :D
Nee, dat valt ook wel mee, ik werk altijd voortreffelijk O-) .

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:13 ]

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Had ik niet ooit een keer bij windows update zo'n patch gezien voor een DVD film van Disney?

• Scarp
  • Niet online
M0rpheus schreef op 20 January 2003 @ 02:03:
Had ik niet ooit een keer bij windows update zo'n patch gezien voor een DVD film van Disney?
Dat is voor sneeuwitje en de 7 dwergen en dat is weinig relevant voor een stand alone speler (behalve als die standalone speler draait onder windows xp, wat ik betwijfel).
Pagina: 1