Toon posts:

problemen met dvd films brande

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleem
als ik dvd's kleiner maak (ondertiteling en extra talen weglaat en andere extra's) zodat die op een dvdr past
dan heb ik bij sommige films een probleem
in het begin wanneer je alle namen te zien krijgt dat freezed het beeld bij somme films (je kan dan niks meer doen)
als je het begin stukje verderspoelt tot de namen voorbij zijn dat doet die het wel goed

weet iemand hoe ik dat probleem oplos ?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Heb je windvd? Zoja: probeer dan eens of 't vanaf de hd wel goed werkt:

maak een map aan "video_ts" met daarin de vobjes (Die je met ifoedit bewerkt heb denk ik).

WinDVD starten, en dan rechtsklik - open dvd van harddisk en dan de map waarin video_ts staat.

Als ie dan wel goed werkt, dan is het puur met het branden foutgegaan. Werkt t dan nog niet, dan moet je toch eens je rip nakijken, mogelijk toch fouten in je ifo files.

Als t branden idd het probleem was: probeer eens andere software. Ik vind zelf Gear Pro DVD wel handig, werkt (voor mij) beter dan Nero. Met nero krijg ik nog wel eens incompatible DVD's :(

Verwijderd

Topicstarter
als ik hem vanaf de harddisk afspeel werkt alles goed (met power dvd)
en ik heb nero gebruikt om te brande ik zal is ff kijken of ik dat Gear Pro DVD ken vinde ergens op het net en dan probeer ik dat wel ff

als ik dat probleem dan nog heb waar moe ik dna gaan zoeken in het info bestand ?
en heb je mischien een nederlandse site met een tutorial ofzo ? ik doe het nu van een engelse site maar nl is tog wat makkelijker 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 22:27 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 22:26:
als ik hem vanaf de harddisk afspeel werkt alles goed (met power dvd)
en ik heb nero gebruikt om te brande ik zal is ff kijken of ik dat Gear Pro DVD ken vinde ergens op het net en dan probeer ik dat wel ff

als ik dat probleem dan nog heb waar moe ik dna gaan zoeken in het info bestand ?
en heb je mischien een nederlandse site met een tutorial ofzo ? ik doe het nu van een engelse site maar nl is tog wat makkelijker 8)
http://www.djsmiley.com/dvdrip/ :)

Written bij mezelf... alleen een beetje outdated, maar wegens tijdgebrek er niet echt mee bezig geweest. Wil nog een 2-dvd verhaal maken (DVD splitten) en een verhaal over het re-encoden op lagere bitrate + het behouden van de AC3 stream.

Gear Pro demo op http://tucows.wau.nl/files3/gearppe_demo_english.exe trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
ahhh thanks daar ken ik wel wat mee
als ej een vrouw was geweest zou ik je kussen ;)