ik ben een beetje bezig alles met waterkoeling te willen hebben alleen ik wil graag weten of het ook kan met een
VOEDING
kan iemand mij dit vertellen
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Ik zag, ik nam en ik kwam...
[ Voor 31% gewijzigd door Thunderman_303 op 18-01-2003 22:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
[ Voor 77% gewijzigd door Grrrrrene op 18-01-2003 22:42 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 17% gewijzigd door Kr3Kr op 18-01-2003 22:47 ]
Verwijderd
dat gaat denk ik niet lukken aangezien er veel componenten zijn die allemaal heet worden en gekoelt dienen te worden zal je nooit helemaal zonder fan kunnen denk ik.Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 22:21:
Ik wil eigenlijk helemaal geen fan meer in mijn voeding gewoon een buisje of wat dan ook erdoor heen laten lopen en hopen dat het goed gekoeld wordt
Verwijderd
blaat!!SmartDoDo schreef op 18 januari 2003 @ 22:13:
Is dit een serieuze vraag? Ik kan het me niet voorstellen.Als je een beetje nadenkt dan begrijp je zelf ook wel dat je daar niet aan moet beginnen.
Kijk hiervoor eens goed naar de link van Kr3Kr, is erg nuttige info imo.Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 22:59:
[...]
blaat!!
het is zeker werkbaar, een voeding waterkoelen, wat je waarschijnlijk wel zal moeten doen is zelf custom waterblok(en) gaan maken om daarop de torren te monteren.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 23:05 ]
Verwijderd
mhhh in de teer of vloeibaar latex?Thunderman_303 schreef op 18 januari 2003 @ 22:54:
Zat een beetje te brainstormen, maar als je nou een soort "coating" laagje over al je componenten krijgt (voeding onderdompelen bv) en dan de binnekant van de voeding waterdicht maakt, een intake en outtake voor je waterkoeling, dan heb je naar mijn idee geen fans nodig.
Maar zoals ik al zei, een brainstorm.
Samen staan we sterk!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq