Ik ben weer es tegen een heeeeeeeeel vaag probleem aangelopen. In mijn oude K6-2 500 systeem heb ik wat SCSI spullen zitten (Adaptec 2940UW, IBM UW schijf, Pioneer 10x cd rom speler, Philips 2x2x6x rewriter). Werkte allemaal prima totdat ik gister een backup op cd wilde maken. Ik deed drie pogingen, waarna Easy Cd Creator steeds de volgende errors gaf:
T7121: TrackWriter-fout - ASPI-fout
T7127: TrackWriter-fout - Leegmaken buffer mislukt
T7118: TrackWriter-fout - Opdracht opnieuw uitvoeren is mislukt
D0100: I/O-fout (05/64/09) - gevoeligheidscode 0x64
D0100: I/O-fout (05/2C/00) - Opdrachtfout - opdrachten niet in volgorde opgegeven
Dus heb ik van alles geprobeerd; SCSI kabels vervangen, terminatie gecontroleerd, ASPI files ge-update, drivers ge-update, ID's verzet enz. Nix hielp; de volgende pogingen gaven steeds dezelfde errors.
Vanmiddag besloot ik dan maar eens mijn Pioneer cd rom speler te ontkoppelen en plotseling werkte de writer foutloos! Dit terwijl die Pioneer nooit problemen heeft gegeven. Van de helpfiles van Adaptec wordt ik niet veel wijzer en ook Google en GoT bieden niet echt uitkomst. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
T7121: TrackWriter-fout - ASPI-fout
T7127: TrackWriter-fout - Leegmaken buffer mislukt
T7118: TrackWriter-fout - Opdracht opnieuw uitvoeren is mislukt
D0100: I/O-fout (05/64/09) - gevoeligheidscode 0x64
D0100: I/O-fout (05/2C/00) - Opdrachtfout - opdrachten niet in volgorde opgegeven
Dus heb ik van alles geprobeerd; SCSI kabels vervangen, terminatie gecontroleerd, ASPI files ge-update, drivers ge-update, ID's verzet enz. Nix hielp; de volgende pogingen gaven steeds dezelfde errors.
Vanmiddag besloot ik dan maar eens mijn Pioneer cd rom speler te ontkoppelen en plotseling werkte de writer foutloos! Dit terwijl die Pioneer nooit problemen heeft gegeven. Van de helpfiles van Adaptec wordt ik niet veel wijzer en ook Google en GoT bieden niet echt uitkomst. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?